مقالات جراحی زیبایی

لیفت صورت با تزریق ژل

لیفت صورت با تزریق ژل که به تکنیک لیفتینگ 8 نقطه ای نیز معروف می باشد از انواع روش های غیر تهاجمی و بی خطر محسوب می شود و این عمل زیبایی نیاز به گذراندن دوره بهبودی ندارد و شخص بعد از انجام این عمل چهره ای جذاب و جوان تر خواهد داشت.

بررسی لیفت صورت با تزریق ژل

امروزه روش های زیادی برای جوانسازی پوست صورت وجود دارند که در بین آن ها انواع عمل های زیبایی لیفت صورت مورد توجه آقایان و خانم ها قرار گرفته اند. لیفت صورت با آر اف و لیفت صورت 8 نقطه ای و لیفت صورت با هایفوتراپی و … از انواع این روش ها می باشند و شما می توانید با توجه به شرایط خود و مشاوره با پزشکی متخصص یکی از این روش های عمل زیبایی را برای کشیدن پوست صورت خود انتخاب نمایید.

لیفت صورت با تزریق ژل

نحوه انجام لیفتنیگ 8 نقطه ای

برای پوست هایی که دارای چین و چروک هستند ژل باید به نواحی چروک تزریق گردد زیرا ژل دارای خاصیت پرکنندگی می باشد و تو رفتگی ها را پر می کند و چین و چروک ها را نیز از بین می برد همچنین تکنیک لیفت 8 نقطه ای برای صورت ها با پوست شل و آویزان توصیه می گردد.

ژل هایی که برای انجام لیفت صورت استفاده می گردند دارای دو نوع دائم و موقت می باشند.

لفتینگ صورت با تزریق ژل

1. ژل های دائم :

پزشک با توجه به شرایط شما و میزان بودجه ای که برای انجام عمل زیبایی در نظر گرفته اید تصمیم می گیرد تا از چه نوع ژلی برای انجام کشیدن پوست صورت استفاده کند. ژل های دائمی دارای ماندگاری 6 سال هستند و جنس آن ها از پلی اکریل آمید و پلی متیل متاکریلات می باشد و این ژل ها به مرور زمان جذب بدن می گردند. ژل های دائم دارای عوارضی هستند که در ژل موقت این عوارض وجود ندارند.

2. ژل های موقت : 

ماندگاری این ژل ها بین 6 تا 18 ماه است و جنس آن ها هیالورونیک اسید یا کلاژن می باشد همچنین این نوع ژل ها تغییرات محدودی را در چهره شما ایجاد می کنند.

لیفت صورت با تزریق ژل

معرفی انواع ژل های تزریقی برای لیفت صورت

ژل های تزریقی که برای لیفت صورت مورد استفاده قرار می گیرند دارای انواع مختلفی می باشند که در ادامه این مطلب به بررسی این نوع ژل ها خواهیم پرداخت :

1.ژل رستالین

محتوای این ژل شامل اسید هیالورنیک می باشد که این نوع ژل به صورت طبیعی در بدن انسان ها تولید می گردد و محلی که تحت درمان قرار گرفته است به کمک این ژل به صورت برجسته در می آید و همه چین و چروک ها نیز رفع می شوند زیرا مولکول های آب موجود در پوست بدن توسط اسید هیالورونیک جذب می گردند.

2. ژل رادیس :

این نوع ژل حاوی کلسیم هیدروکسی آپاتیت با ذرات ریز خرد می باشد و فرمول مورد استفاده برای ساخت ژل رادیس یک نوع ژل آلی غیر سمی و بیولوژیک و غیر آلرژی زا است که این نوع ژل باعث می شود تا چهره جوان و شاداب به نظر برسد و هیچ نوع چین و چروکی بعد از تزریق ژل به صورت قابل مشاهده نیست.

لیفتینگ صورت با ژل

3. ژل رستالیت سیلک :

این نوع ژل نیز از خانواده رستالین می باشد که حاوی لیدوکائین است و در نتیجه در زمان تزریق به ناحیه درمان بدون درد می باشد. این نوع ژل شفاف است و به صورت خاصی طراحی شده و برای مناطق ظریف صورت نظیر لب و رفع چین و چروک در اطراف دهان مورد استفاده قرار می گیرد.

4. ژل رستالین لیفت :

این نوع ژل جزء جدیدترین ژل ها در خانواده رستالین به شمار می رود و مانند سایر مدل های ژل رستالین حاوی لیدوکائین برای کاهش درد می باشد. از ژل رستالین لیفت برای حجیم کردن گونه ها استفاده می گردد و در این زمینه دارای کارآیی زیادی است.

کشیدن پوست صورت با تزریق ژل

8 نقطه ای از صورت که در لیفتیتگ هشت نقطه ای مورد تزریق قرار می گیرند

1.پیشانی :

پیشانی نسبت به اخم کردن خیلی سریع واکنش نشان می دهد و بعد از 30 سالگی خطی عمیق در ناحیه پیشانی ایجاد می شود همچنین بعد از سن 30 سالگی به دلیل کاهش خاصیت کشسانی پوست این قسمت از بدن دچار افتادگی می شود که این افتادگی روی حالت چشم ها و ابروها تاثیر منفی می گذارد ولی با تزریق ژل به پیشانی تا میزان زیادی این حالت بهبود بخشیده می شود.

2. ابرو :

تزریق ژل به ابرو و شقیقه باعث می شود تا افتادگی ابروها از بین برود و بهتر است افرادی که ابروهایی افتاده دارند از این عمل زیبایی استفاده نمایند زیرا ابروهای افتاده باعث می شوند تا چشم ها نیمه باز به نظر برسند.

3. زیر چشم ها :

پوست زیر چشم ها نازک هستند و آثار پیری خیلی سریع در این قسمت مشاهده می شود از این رو بهتر است لیفت صورت به کمک ژل در این قسمت انجام شود.

4. گونه ها :

تزریق ژل به گونه های افتاده و خالی باعث می شود تا درازی صورت اصلاح گردد و علاوه بر این چهره شاداب تر به نظر برسد. با انجام این عمل همچنین زاویه سازی صورت انجام می شود.

5. بینی : 

با تزریق ژل به بینی چین و چروک در این ناحیه کم می شود و فرورفتگی های روی پل بینی نیز اصلاح می شود.

لیفتینگ صورت با ژل

6. لب ها :

با توجه به اینکه لب ها یکی از مهم ترین اجزای صورت به شمار می روند از این رو تزریق ژل به لب ها از انواع عمل های زیبایی پرطرفدار به شمار می رود. با بالا رفتن سن توپری لب ها از بین می رود که برای برگرداندن این زیبایی می توان از عمل لیفت به کمک ژل استفاده کرد و به لب ها فرم و حالت بی نظیری را بخشید.

5. خط خنده :

ناحیه اطراف لب در طول روز و با هر صبحت کردن و آشامیدن و گریه کردن و … تعداد دفعات زیادی حرکت می کند که این حرکات باعث ایحاد خطوطی عمیق در اطراف لب ها می شوند که به کمک لیفت صورت با ژل می توان خطوط ایجاد شده را از بین برد.

6. چانه :

چانه تاثیر زیادی روی کشیده و استخوانی به نظر رسیدن صورت دارد و اغلب جراحان برای زاویه سازی صورت توصیه می کنند که فرد باید چانه ای با فرم متناسب داشته باشد. حجم دهی به چانه با ژل یک راه بی خطر محسوب می شود و شما می توانید از این روش استفاده کنید و ظاهری بدون نقص و جذاب داشته باشید.

لیفتینگ صورت با ژل

عوارض لیفت صورت با ژل

ژل های موقت از جنس نوعی پروتئین می باشند از این رو بدن آن ها را بیگانه تلقی نمی کند و در نتیجه دارای کمترین میزان حساسیت و عارضه می باشند ولی ژل های دائم ممکن است باعث ایجاد عوارضی نظیر حساسیت و عفونت و جا به جایی ژل شوند.

لیفت صورت با تزریق ژل

رعایت موارد زیر قبل از لیفت صورت با ژل الزامی است.

1.مصرف نکردن رقیق کننده های خون

2. مصرف نکردن آسپرین

3. مصرف نکردن ویتامین E

4. نخوردن سیر

5. از مصرف مسکن و الکل خودداری نمایید.

لیفتینگ صورت با ژل

مراقبت های بعد از انجام عمل لیفت صورت با ژل

1.از ماساژ دادن محل تزریق خودداری کنید.

2. از گرم کردن و انجام کمپرس گرم خودداری نمایید.

3. عدم انجام فعالیت ورزشی و فعالیت های سنگین

4. در طول مدت زمانی که پزشک شما معین می کند از گرفتن آفتاب خودداری نمایید.

 مزایای لیفت صورت با ژل

در این مطلب اطلاعاتی در مورد لیفت صورت با ژل را در اختیار شما همراهان عزیز و همیشگی قرار دادیم که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید در مورد انجام این عمل زیبایی به راحتی تصمیم گیری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا