مقالاتمقالات جراحی زیبایی

فرم بینی استخوانی و نمونه کار جراحی بینی استخوانی

فرم بینی استخوانی و نمونه کار جراحی بینی استخوانی

بینی برخی از افراد گوشتی و بینی برخی دیگر استخوانی می باشد و اگر در فرم بینی شما عیبی وجود دارد می توانید به کمک عمل های زیبایی به رفع عیب های موجود در فرم و حالت بینی خود بپردازید. در ادامه انواع نمونه کار بینی استخوانی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

انواع نمونه کار بینی استخوانی

هر فرم بینی دارای ویژگی های مخصوص به خودش است که ویژگی های بینی استخوانی عبارتند از :

  • این فرم بینی دارای قوز می باشد.
  • بینی استخوانی دارای پوستی نازک است و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد.
  • بینی استخوانی از بافت و غضروف محکمی برخوردار می باشد.

نمونه کار بینی استخوانی

نحوه انجام جراحی بینی استخوانی

1. جراحی بینی استخوانی یکی از سخت ترین عمل های زیبایی می باشد و قبل از هر چیز پزشک باید بینی بیمار را به صورت دقیق معاینه کند و برای از بردن عیب های موجود در فرم بینی طرح سه بعدی از بینی را که مد نظر بیمار می باشد ارائه بدهد و علاوه بر این بیمار می تواند فرم مورد نظر خود را به پزشک پیشنهاد بدهد و در صورتی که فرم مورد نظر روی بینی شما قابل اجراء باشد پزشک نیز با آن موافقت می کند.

مشاوره رایگان جراحی بینی
مشاوره رایگان جراحی بینی

 

2. جراحی بینی استخوانی در اتاق عمل و به کمک بیهوشی کامل انجام می شود تا بیمار دردی را احساس نکند سپس پوست بینی در مرحله اول عمل زیبایی برداشته می شود و استخوان های اضافه و غضروف ها نیز صاف می شوند و بعد از انجام مراحل ذکر شده پوست بینی روی آن قرار داده می شود و علاوه بر این در قسمت های کناری بینی از داخل بخیه هایی زده می شود.

نحوه جراحی بینی استخوانی

3. در اغلب مواقع تامپون درون سوراخ های بینی قرار داده می شود و بعد از اینکه بخیه زده شد بیمار برای ریکاوری به بخش منتقل می شود. توجه داشته باشید که بیمار باید برای مشاهده نهایی جراحی بینی خود چند ماه صبر کند و بعد از گذشت چند ماه ورم هایی که در اثر جراحی در صورت فرد ایجاد شده اند از بین می روند.

بینی استخوانی مردانه

بهترین فرم جراحی بینی استخوانی

بهترین فرم بینی برای بینی استخوانی مدلی نیست که همه افراد به سمت آن می روند بلکه بهترین فرم ، مدلی است که بر اساس شرایط بیمار و آناتومی صورت وی تعیین می شود. در ادامه به بررسی انواع فرم بینی استخوانی خواهیم پرداخت.

نحوه انجام بینی استخوانی

1.بینی فانتزی

بینی فانتزی یا بینی عروسکی طرفداران خاص خودش را دارد ولی این فرم بینی تا حدودی قدیمی شده است زیرا بیش از اندازه کوچک می باشد و دارای قوس شدیدی است و سوراخ های بینی عروسکی نیز کوچک می باشد و تیغه وسط بینی استخوانی نیز باریک است و نوک بینی به صورت سر بالا می باشد.

نمونه کار عمل بینی استخوانی

این فرم بینی برای هر صورتی مناسب نمی باشد و اغلب اوقات دیده می شود که فرد قبل از انجام جراحی بینی اصرار دارد که فرم بینی اش عروسکی شود ولی بعد از انجام عمل ممکن است پشیمان گردد. توجه داشته باشید که بینی عروسکی برای افراد با فرم صورت درشت مناسب نمی باشد و علاوه بر این بروز مشکلات تنفسی در این فرم بینی زیاد است.

بینی فانتزی

2. بینی نیمه فانتزی

بینی نیمه فانتزی نیز یکی دیگر از انواع فرم بینی پرطرفدار در بین خانم ها می باشد. بینی نیمه فانتزی ترکیبی از بینی طبیعی و فانتزی است. این فرم بینی دارای شیبی ملایم روی پل بینی است و نوک بینی نیز کمی به سمت بالا می باشد و باریکی تیغه بینی کمتر از فرم فانتزی است.

مشاوره رایگان جراحی بینی

این فرم بینی نسبت به فرم فانتزی بیمار را کمتر دچار مشکلات تنفسی می کند و اگر شما جراح بینی خوبی را انتخاب نمایید می توانید بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

بینی نیمه فانتزی

3.بینی طبیعی

این فرم بینی دارای حالتی طبیعی می باشد و برای افرادی که تمایل دارند بینی با فرم طبیعی داشته باشند مناسب می باشد. برای عمل بینی به شکل طبیعی جراح سعی می کند که ایرادها و مشکلات بینی را اصلاح نماید و بینی با فرم طبیعی برای آقایان مناسب می باشد.

بیین استخوانی با فرم طبیعی

مراقبت های قبل از جراحی بینی استخوانی

  • قبل از انجام عمل بینی با پزشک خود مشورت نمایید.
  • از انجام فعالیت هایی که باعث افزایش فشار خون و ایجاد استرس می شوند خودداری نمایید زیرا این فعالیت ها باعث می شوند که جریان خون سریع تر شود و در نتیجه در زمان جراحی بینی بیمار خونریزی زیادی داشته باشد.
  • اگر دارویی خاص استفاده می کنید بهتر است با پزشک تان مشورت نمایید.
  • از خوردن داروهایی نظیر آسپرین و ایبوپروفن خودداری نمایید.

اقدامات قبل از عمل بینی استخوانی

مراقبت های بعد از جراحی بینی استخوانی

  • بعد از انجام عمل بینی تا چند هفته از انجم فعالیت های سنگین خودداری نمایید.
  • در روزهای اولیه بعد از انجام عمل بینی امکان خونریزی زیاد است از این رو بهتر است شما از خم کردن سر خود خودداری نمایید.
  • لباس هایی راحت بپوشید تا بتوانید به راحتی لباس هایتان را عوض نمایید.
  • در چند هفته اول بعد از انجام جراحی بینی از انجام ورزش های سنگین نظیر وزنه برداری و … خودداری نمایید.
  • از مسکن ها برای کاهش درد استفاده نمایید.

جراحی زیبایی بینی استخوانی

آیا جراحی بینی استخوانی دائمی می باشد ؟

جراحی بینی استخوانی با ایجاد برش غضروف ها و استخوان های اضافه در بینی همراه می باشد و در صورتی که بیمار توصیه های گفته شده را رعایت کند ماندگاری عمل زیبایی دائمی است و بدون تغییر تا آخر باقی می ماند. به دلیل اینکه جراحی بینی استخوانی دارای حساسیت زیادی می باشد ممکن است در اثر ضربه بینی فرم خود را از دست بدهد و دچار انحراف شود.

مدل بینی استخوانی مردانه

نمونه کار بینی استخوانی

بهتر است قبل از انتخاب جراح بینی نمونه کار بینی استخوانی و گوشتی که انجام داده است را مشاهده نمایید سپس تصمیم بگیرید که برای جراحی بینی خود به آن پزشک مراجعه نمایید یا خیر ؟ همچنین بهتر است در جلسات مشاوره از هزینه انجام جراحی بینی استخوانی مطلع شوید. هزینه این نوع جراحی بینی طبق معیارهای زیر سنجیده می شود :

  • آزمایش های اولیه
  • دستمزد جراح و دستیاران جراح
  • داروهایی که بعد از عمل باید مصرف شوند.
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

مشاوره رایگان جراحی بینی

در ادامه انواع نمونه کار بینی استخوانی مخصوص آقایان و خانم ها در رده سنی مختلف را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

انواع نمونه کار بینی استخوانی فرم بینی استخوانی   نمونه کار بینی استخوانی انواع مدل های نمونه کار بینی استخوانی نمونه کار بینی استخوانی نمونه کار بعد و قبل بینی استخوانی نمونه کار جراحی بینی استخوانی جراحی زیبایی بینی استخوانی عمل زیبایی بینی نمونه کار قبل و بعد عمل بینی استخوانی

در این مطلب نحوه جراحی بینی استخوانی و مدل هایی از نمونه کار بینی استخوانی را پیش رو داشتید که امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات لازم را در زمینه این نوع جراحی زیبایی بدست آورده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا