مقالات جراحی زیبایی

چه مدل عمل بینی به صورت گرد می آید ؟

بینی مناسب صورت گرد

اگر شما صاحب صورت گردی هستید و از فرم بینی تان رضایت کافی را ندارید بهتر است به فکر انجام جراحی زیبایی بینی باشید و با جراح با تجربه و بامهارت کافی مشورت نمایید تا بتوانید فرمی مناسب را برای بینی خود انتخاب نمایید. در ادامه مدل بینی مناسب صورت گرد را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

مدل بینی مناسب صورت گرد

فرم بینی تاثیر زیادی در زیباتر به نظر رسیدن صورت افراد دارد از این رو بهتر است شما در زمان انتخاب مدل بینی تان حساسیت لازم را به خرج بدهید تا ظاهری جذاب و بدون نقص داشته باشید. توجه داشته باشید که اگر فرم صورت تان گرد و متناسب است ولی صاحب یک بینی با فرم نامناسبی هستید زیبایی صورت تان به چشم نمی آید بنابراین بهتر است به کمک جراحی به اصلاح ساختار بینی خود بپردازید.

بینی مناسب صورت گرد

فرم بینی برای صورت گرد را چگونه انتخاب کنیم ؟

جراحان بینی برای اینکه جراحی زیبایی بینی با موفقیت همراه باشد و نتیجه باب میل بیمار باشد نکته های زیادی را در نظر می گیرند و بر اساس این نکات اقدام به جراحی می کنند که در ادامه به بررسی این نکات خواهیم پرداخت :

فرم بینی برای صورت گرد

1. توجه به ملاک زیبایی

یکی از مهم ترین مواردی که در زمان جراحی زیبایی بینی برای صورت گرد باید در نظر داشت توجه به ملاک های زیبایی است و در هنگام جراحی بینی باید به این نکته توجه داشته باشید که علاوه بر رفع کردن عیب های موجود در ساختار بینی باید فرم بینی نیز متناسب با صورت فرد باشد از این رو هر جراحی موظف می باشد که با توجه به خواست بیمار فرم بینی که متناسب با صورت گرد است را برای وی مشخص کند.

2. توجه به خصوصیات ظاهری صورت

طبق گفته پزشکان افراد در بینی خود مشکلات ریز و درشتی را مشاهده می کنند و با توجه به این نکته می توان گفت که اغلب افراد بینی استاندارد و بی عیب و نقصی ندارند همچنین عیب های موجود در بینی افراد گاهی به حدی زیاد است که نیاز آن ها برای انجام جراحی زیبایی بینی فوری می شود از این رو اغلب افراد با فرم بینی نامتناسب تمایل دارند فرم بینی خود را به زیباترین شکل ممکن تغییر بدهند.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که زیبایی بینی چیزی نیست که آن را طبق مد جدید در جامعه تغییر بدهید و بینی شما باید دارای خصوصیات ظاهری متناسب و جذاب باشد. متخصصان در حوزه زیبایی بر اساس این که بیمار صورت گردی دارد همه زوایای صورت وی را مورد بررسی قرار می دهند و بر اساس نتایجی که بدست می آورند بهترین فرم بینی را برای آن فرد طراحی می کنند.

3. نحوه تعیین اندازه و فرم بینی

برای تشخیص مدل بینی مناسب صورت گرد جراحان با استفاده از روش های مختلف که طی دوره های تخصصی آموزش دیده اند فرم بینی را مشخص می کنند. پزشکان بر اساس زاویه بندی صورت از نمای تمام رخ و نیم رخ فرم بینی را برای صورت گرد مشخص می کنند و امروزه قبل از اینکه بینی بیمار جراحی شود و در فرم آن تغییراتی ایجاد شود جراحان تصویری از فرم بینی تعیین شده را به بیمار نشان می دهند و از این طریق بیمار با دریافت مشاوره ها اگر نسبت به این تغییر فرم رضایت داشته باشد می تواند تایید نهایی را به پزشک اعلام نماید و اقدامات لازم را برای انجام عمل زیبایی انجام بدهد.

بینی برای فرم صورت گرد

برای تعیین فرم بینی افرادی که صورت گرد دارند باید چه اقداماتی را انجام بدهیم ؟

1.زاویه بندی صورت

زاویه بندی صورت یکی از اقداماتی مناسب برای تعیین فرم بینی صورت گرد است در این روش فرم بینی با استفاده از فرمول های ریاضی محاسبه می شود و خطی در زیر قسمت زیرین بینی کشیده می شود که این خط به قسمت گوشه لب بالا ختم می گردد سپس با استفاده از خطی دیگر شیب بینی و نحوه تقاطع آن با چانه مورد بررسی قرار می گیرد و بر اساس نتیجه ای که از زاویه بندی بدست می آید فرم بینی فرد نیز تا حدودی مشخص می گردد.

2. بررسی نمای صورت از روبرو

عکسی که از بینی بیمار گرفته می شود در این مرحله به صورت تمام رخ مورد بررسی قرار می گیرد و در این بررسی اندازه بینی بر اساس اندازه چشم ها و فرم گوشی و خط های ابرو تعیین می گردد همچنین این تصویر یک بار به صورت افقی و بار دیگر نیز به صورت عمودی مورد بررسی قرار می گیرد.

3. بررسی صورت به شکل افقی

در جراحی زیبایی بینی برای افراد با صورت گرد تصویر بینی به صورت افقی به سه دسته تقسیم می شود که در قسمت بالایی این دسته بندی ابرو و چشم ها قرار دارند و بینی بیمار در بخش میانی قرار دارد و قسمت پایین تقسیم بندی نیز شامل دهان و چانه می شود. برای تعیین فرم بینی به صورت دقیق میان این سه قسمت خطوطی رسم می گردد و پزشک با بررسی این تصویر فرمی مناسب برای بینی فرد مشخص می نماید که در آن تناسب فاصله میان بینی و ابرو ، بینی و لب ها به خوبی رعایت می شود. در این مرحله همچنین جراح با وسواس زیادی عمل می کند زیرا اگر اشتباهی رخ بدهد باعث عدم تناسب بین اجزای صورت می گردد و در نتیجه بینی فرد فرمی نامناسب پیدا می کند.

برای رزرو و نوبت گیری آنلاین نزد برترین پزشکان مشهد لطفا کلیک کنید. . با مجرب ترین پزشکان مشاوره کنید و انتخاب دقیق تری برای درمان داشته باشید.

4. بررسی صورت به شکل عمودی

جراح باید تصویر صورت بیمار را به صورت عمودی نیز مورد بررسی قرار بدهد که در این اقدام تصویر صورت بیمار به شکل عمودی به قسمت های مختلف 1.5 سانت تقسیم بندی می شود و هدف از انجام این بررسی تعیین پهنای بینی می باشد. در این مرحله اندازه عرض چشم ها نیز مشخص می گردد و برای بینی ها با فرم و اندازه مناسب پهنای نوک بینی با اندازه عرض چشم ها برابر می باشد و اندازه پهنای نوک بینی در جراحی زیبایی بینی مشخص می شود.

زاویه بندی صورت

5. بررسی صورت به شکل نیم رخ

بعد از اینکه صورت بیمار به شکل تمام رخ بررسی شد نوبت آن است که صورت و بینی به شکل نیم رخ نیز مورد بررسی قرار بگیرد که در این روش تصویری به شکل نیم رخ از صورت بیمار گرفته می شود و در این تصویر دو خط به شکل افقی از قسمت بالا و پایین گوش ها کشیده می شود و این خط ها از گوش شروع می شوند و به سمت داخلی صورت پیش می روند. این خط ها شامل نوک بینی و قسمت مابین بینی و لب ها می شوند سپس خطی به شکل عمودی نیز روی بینی فرد کشیده می شود که این خط باید در قسمت اتصال بینی به صورت کشیده شود.

6. تعیین فرم و شیب بینی

بعد از انجام تمام مراحل ذکر شده باید فرم بینی مناسب صورت گرد به گونه ای تعیین گردد که نوک بینی و فاصله بین لب ها میان خط افقی باشند و خط عمودی نیز قسمت اتصال بینی به بخش میانی ابروها و لبه نوک بینی را در قسمتی که به صورت متصل شده است را قطع نماید. با تعیین کردن فرم بینی به این روش بینی بعد از جراحی از نیم رخ به زیباترین شکل ممکن دیده می شود.

عامل دیگر در زیبایی بینی متناسب بودن شیب آن می باشد برای تعیین شیب بینی استاندارد خطی از قسمت اتصال بینی به بخش میانی ابروها به سمت بالا کشیده می شود و خطی دیگر نیز در جهت شیب بینی رسم می شود که در این حالت زاویه همه این خط ها با یکدیگر برابر با 120 درجه می شود.

چه مدل بینی برای صورت گرد است ؟

7. بررسی اندازه نوک بینی

فرم نوک بینی در جراحی زیبایی بینی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و قسمت نوک بینی باید به شکلی باشد که فرم کلی بینی به صورت سربالا یا آویزان به نظر نرسد. برای بررسی فرم نوک بیمی خطی در جهت شیب بینی کشیده می شود خط دیگری نیز باید از قسمت نوک بینی به سمت چانه رسم شود و اگر زاویه ای که این دو خط را با یکدیگر قطع می کند برابر با 130 درجه باشد نوک بینی در بهترین حالت ممکن قرار دارد.

چه مدل بینی برای صورت گرد مناسب است ؟

داشتن بینی با فرمی ایده آل مثل زمان های گذشته دیگر یک رویا نیست. در زمان های گذشته به دلیل کم بودن سابقه پزشکان و درخواست های نامعقولی که بیماران از جراحی بینی داشتن عمل بینی با شکست مواجه می شود ولی امروزه سابقه و مهارت پزشکان افزایش پیدا کرده است و بیش از 90 درصد از جراحی های زیبایی بینی موفقیت آمیز هستند.

بهترین فرم بینی مناسب صورت گرد بینی کوچک با ارتفاع کم می باشد و بهتر است شما فرم بینی خود را به اندازه کوچک نمایید که با فرم و شکل سایر اجزای صورت تان مطابقت داشته باشد.

بینی برای افراد با صورت گرد

نتیجه گیری :

قبل از انجام عمل زیبایی بینی بهتر است به صورت دقیق تحقیق نمایید و می توانید با توجه به سوابق پزشکان و میزان مهارت و سوابق آن ها جراح مناسب بینی را انتخاب نمایید زیرا پشیمانی از عمل بینی می تواند عوارض زیادی را برای بیمار در پیش داشته باشد. توجه داشته باشید که جراحان ماهر با توجه به میزان دانشی که دارند بینی مناسب صورت گرد را تشخیص می دهند و بینی شما را به صورتی عمل می کنند که از نتیجه کار آن ها رضایت کافی را داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا