مقالاتمقالات جراحی زیبایی

جراحی لیفت ابرو، پيشاني، صورت و گردن در بیماران با افتادگی ابروها و پیشاني

خانم دکتر یگانه تیموری متخصص زیبایی، در گفتگو با سلامتی بدون مرز در مورد جراحی لیفت ابرو، پيشاني، صورت و گردن در بیماران با افتادگی ابروها و پیشاني،اشاره کرد و افزود :

جراحی لیفت ابرو، پيشاني، صورت و گردن در بیماران با افتادگی ابروها و پیشاني، مي توان از لیفت اندوسکوپیك که تنها با سه برش حدود 2 ساتیمتري در 1 سانتيمتري پشت خط رويش موهاي سر داده مي شود ، سود برد.

اخیرا با وجود آندوتاين مي توان ماندگاري ليفت را افزایش داد. هیچگونه برشي بر روي صورت شما ایجاد نخواهد گردید. لیفت قسمت میانی صورت براي بهبود خط خنده و افزایش برجستگي گونه نیز به روش آندوسكوپيك تنها با يك برش 2 ساتیمتري در 1 سانتیمتري پشت خط رویش موهاي شقيقه با كمك اندوتاین قابل انجام است و نیازی به برش هاي پوستي در این روش وجود ندارد.

لیفت ناحيه غبغب و گردن
لیفت ناحيه غبغب و گردن

لیفت ناحيه غبغب و گردن نیز با اندوتاین قابل انجام است. استفاده از اندوتاین، یکی از جدیدترین و موفق ترین روش هاي لیفت صورت در دنياي امروزي است. ليفت كامل صورت و گردن، برش هاي پوستي وجود دارد که خوشبختانه در محل دید نیستند. در این عمل جراحی علاوه بر پوست صورت و گردن، عضلات زیرین هم کشيده مي شوند و پوست اضافي برداشته خواهد شد. عمل جراحی لیفت باعث مي گردد چروک های پوست برطرف شوند. امکان انجام همزمان عمل جراحي پلك و بيني هم با لیفت وجود دارد. لیفت صورت و گردن باعث مي شود شما 7 تا 10 سال جوانتر از سن کنوني خود باشید .

برای نوبت دهی آنلاین متخصص زیبایی در وب سایت سلامتی بدون مرز روی لینک کلیک کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا