عمل زیبایی سینهمقالاتمقالات جراحی زیبایی

جراحی زیبایی سینه | هزینه پروتز سینه

اگر فکر می کنید سینه های شما بیش از حد بزرگ یا کوچک هستند و یا حالت افتادگی دارند و یا اگر به خاطر یک بیماری خاصی یکی یا هر دوی سینه ی خود را از دست داده اید ، می توانید با انجام جراحی زیبایی سینه تمامی این مشکلات را برطرف کنید .

جراحی زیبایی سینه – عمل پروتز سينه

یکی از روشهای پرطرفدار بزرگ کردن سینه با پروتز است . و یک جراحی محبوب در بین زنان است که طی ان پروتز ی از جنس سالین یا سلیکون در سینه ها قرار داده می شود . پروتز ها از طریق برش های بسیار کوچکی درون سینه جای داده می شوند و در زیر بافت سینه قرار می گیرند ، همچنین یک روش دیگر فرم دادن به سایز سینه ها با تزریق چربی سایز سینه ها را بهبود داد و یا هر گونه عدم تقارن یا بدشکلی در سینه اصلاح می شود .

برای تزریق چربی در سینه ابتدا با استفاده از دستگاه لیپوستکشن یا فشار کم ،از ناحیه دیگر از بدن ، چربی استخراج می شود . این چربی با سالین پاکسازی می شود و در نواحی از سینه که برجستگی کمتری دارند تزریق می شود این روش دارای نتایج بسیار رضایت بخش و انجام عمل نیز ایمن می باشد و از روش دیگر افزایش حجم سینه تزریق ژل نیز استفاده می شود .

 

هزینه جراحی زیبایی سینه _ هزینه پروتز سینه

جالب است بدانید که هزینه تزریق چربی و قیمت پروتز سینه به موارد متفاوتی بستگی دارد ، اینکه برای انجام جراحی زیبایی شما از چه نوع بیهوشی استفاده شده یا  چه مقداری چربی تزریق شده است و بسیاری موارد دیگر. البته فراموش نکنید موقعیت جغرافیایی کلینیکی که در آن برای تزریق چربی مراجعه می کنید نیز بسیار مهم می باشد .

منبع : جراحی زیبایی | جراحی زیبایی در ایران | جراحی پلاستیک

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. بازتاب: مهسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا