مقالاتمقالات جراحی بینیمقالات جراحی زیباییمقالات گوش و بینی

جراحی بینی به صورت طبیعی+ عکس جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی به صورت طبیعی

بسیاری از افراد بیش از آنکه برای جراحی بینی خود اقدام کنند نگران این هستند که آیا نتیجه جراحی بینی طبیعی انها واقعا طبیعی ،خواهد شد؟

مدت-زمان-مطالعه-جراحی-عمومی

مهمترین دغدغه افراد این است که ایا بینی جدید آنها با صورت آن ها هم خوانی دارد؟ آیا چهره آنها زیبا تر خواهد شد؟ و بسیاری از این سوالات در ذهن بیمار مرور می شود پاسخ به تمام این سوالات را در این مقاله خواهید یافت .جراحی بینی جزو بالاترین درصد های جراحی زیبایی در کشور ماست این درصد خانم ها و هم آقایان را در بر می گیرد .همان طور که می دانید افراد سلایق و دید متفاوتی در انتخاب بینی ایده آل خود دارند برخی بینی طبیعی را می پسندند ، و تقاضای رفع نقایض بینی خود را عمل بینی طبیعی ، دارند تا زیبایی بینی کاملاً طبیعی حفظ شود. برخی دیگر از افراد که اکثراً ،رنج پایین‌تری دارند بینی های عروسکی و فانتزی را می پسندند .

جراح-بینی-طبیعی-کار-مشهد

ولی بینی طبیعی بهترین انتخاب است زیرا باحفظ جذابیت چهره فقط ایراد ظاهری بینی را برطرف میکند .در واقع همه ی عمل های بینی خوب یک ویژگی مشترک دارند . جذاب ترین بینی ها آنهایی هستند که با سایر اجزای صورت تناسب و همخوانی داشته باشد برای بیشتر بیماران کلید رسیدن به یک هارمونی بین بینی و سایر اجزای صورت این است که ویژگی های منحصر به فرد خود بیمار را به حساب بیاوریم .

09151672363

ویژگی های عمل بینی طبیعی

  1. در عمل بینی طبیعی ساختار بینی به میزان زیادی دست کاری نمی‌شود ،فقط ایرادات آن برطرف می گردد .
  2. در عمل بینی طبیعی ایرادات می تواند شامل مشکلات ظاهری نظیر کجی ،قوز، پهنای زیاد ،افتادگی و … باشد.
  3. مشکلات تنفسی در عمل بینی طبیعی برطرف می شود و تمامی تغییراتی که بر بینی انجام می‌شود در راستای حفظ سلامت راه تنفس است .
  4. بینی طبیعی روی بینی یا صاف است و یا انحنا ی کمی داده می شود .
  5. نوک بینی سربالا نیست .
  6. در این عمل زیبایی جراح باید ویژگی های نژادی فرد را نیز در نظر داشته باشد. تا تغییراتی که بر بینی اعمال می‌شود متناسب با این ویژگی ها باشد.

 

عمل زیبایی بینی طبیعی مردانه

یکی از مهمترین جنبه های عمل زیبای بینی در مردان این است که مردانگی آنها در فرم بینی حفط شود و بینی آن ها ظاهر زنانه پیدا نکند ،چون ساختار صورت مردان استخوانی تر از خانم ها می باشد و بینی هایی با مدل و فرم بسیار کوچک ،بینی های با نوک سر بالا ،به هیچ عنوان متناسب با سایز و فرم صورت آقایان نمی باشد و به صورت آنها ظاهری نازیبا می دهد.

به همین دلیل پزشکان عمل بینی طبیعی مردانه را باید برای آقایان با تبحر و دقت خاصی انجام دهند .

جراحی-بینی-طبیعی-دکتر-سلیمی-

عمل زیبایی بینی طبیعی زنانه

بسیاری از خانم ها برای برطرف کردن ایرادهای ناچیز عمل جراحی بینی انجام می دهند. چون زیبایی ظاهری برای خانمها از اهمیت زیاذی برخوردار است .

در مدل های عمل بینی طبیعی زنانه چون فاصله بین لب و بینی کمتر است ظاهری جذاب تر و زیباتر به خانمها می دهد، به همین دلیل خانم ها دست به عمل بینی طبیعی می زنند .

جراحی-بینی-طبیعی-دکتر-سلیمی-

جراحی بینی طبیعی فانتزی

لازمه داشتن مدل بینی فانتزی طبیعی ، داشتن استحکام در غضروف و بافت بینی است و افراد با بینی های استخوانی، به دلیل این ویژگی و داشتن ساختار مناسب کیس مناسبی برای عمل زیبایی بینی طبیعی فانتزی می باشند.

جراحی-بینی-طبیعی

تفاوت عمل بینی طبیعی با فانتزی

  1. در عمل بینی فانتزی، بینی کوچک شده،اما در عمل بینی طبیعی بینی زیاد کوچک نمی شود.
  2. در عمل بینی فانتزی ، نوک بینی با کمی قوس و به‌ صورت سربالا ،شکل می گیرد. اما بینی طبیعی بینی زیبایی ظاهری خود را حفظ کرده و در عین حال اصلا مشخص نیست که عمل بینی بر روی آن صورت گرفته است ، قوس به سمت بالا ندارد و تیغه بینی کمتر تراشیده می شود .
  3. تفاوت مهم دیگر جراحی زیبایی بینی فانتزی با طبیعی، در زاویه بینی با لب بالایی می باشد .در بینی طبیعی زاویه بینی با لب بالایی حدود ۹۰ درجه می باشد، اما زاویه در بینی فانتزی 105درجه به طور تقریبی می رسد .

 

جراحی-بینی-طبیعی-دکتر-سلیمی-درمشهد

عمل زیبای بینی طبیعی

برای انجام عمل زیبای بینی طبیعی باید مشخصات هر فرد مشخص شود ،مانند طول و عرض صورت ،گردی صورت ،برجستگی چانه ، سایز گونه ها و چشم ها از جمله مواردی است که باید جراح بینی طبیعی در نظر بگیرد .

از دیگر مواردی که باعث میشود بینی فرد طبیعی به نظر برسد ویژگی های فردی و نژادی اوست جراحی بینی طبیعی باید طوری باشد که ظاهر ویژگی های نژادی بینی فرد با سایر اعضای صورتش مطابقت داشته باشد .

جراحی-بینی-بصورت-کاملا-طبیعی

بهترین پزشک جراح بینی طبیعی در مشهد

از آنجا که بینی وسط صورت است در نگاه اول چشم بیننده به آن می‌افتد ،لذا جراحی بینی طبیعی نیاز به علم زیاد و تجربه کافی ،دکتر جراح بینی طبیعی، دارد .

اگر پزشک شما تمام ویژگی های فوق را داشته باشد بهترین نتیجه را خواهید گرفت. بنابراین توصیه می شود قبل از انجام هر نوع عمل بینی از جراحی بینی طبیعی گرفته تا بینی استخوانی حتما تحقیق کنید و بهترین جراح بینی طبیعی در مشهد را انتخاب کنید ، هدف سلامتی بدون مرز کمک به شما در انتخاب بهتر پزشک می باشد.

09151672363

هزینه عمل زیبایی بینی طبیعی در مشهد

معمولا در ایران هزینه جراحی بینی طبیعی بالای ۶ میلیون تومان خواهد بود. مگر اینکه به دلایلی عمل بینی طبیعی در بیمارستان دولتی و یا رقابت زیاد با سایر جراحان زیبایی بینی صورت گیرد، و دکتر زیبایی بینی شما چنین عملی را با قیمتی کمتر انجام دهد و گرنه مطمئن باشید چیزی به نام عمل بینی طبیعی ارزان با کیفیت بالا مگر در مواردی که جراح بینی طبیعی از اساتید دانشگاه و مرکز دولتی باشد ، وجود ندارد.

09151672363

جراحی بینی گوشتی طبیعی

در جراحی بینی طبیعی بینی طوری جراحی می‌شود که افراد به سختی متوجه عمل بینی آنها می شوند. در جراحی بینی طبیعی به اصلاح انحراف و یکسان کردن تیغه بینی می پردازند و میزان تغییرات در ظاهر بینی بسیار کم می باشد.

نوع بینی افراد تاثیربسیاری در نتیجه جراحی بینی طبیعی دارد . همانطور که گفته شد ضخامت پوست افراد عامل تعیین کننده نوع بینی می باشد. هنگامی که بینی شما ضخیم است و نوع بینی نیز گوشتی باشد کار پزشک جراحی کمی دشوار تر می شود . اما نتیجه جراحی کاملاً طبیعی و سازگار با سایر اجزای صورت است .
به همین علت بینی گوشتی گزینه مناسبی برای عمل زیبایی بینی گوشتی طبیعی می باشد.

09151672363

نقش پوست بینی در جراحی بینی طبیعی

پوست در جراحی زیبایی بینی دچار هیچ تغییری نمی شود اما افرادی که پوست خیلی نازک یا خیلی ضخیم داشته باشند معمولاً عمل جراحی انها کمی دشوار تر خواهد بود . زیرا بینی‌هایی که دارای پوست بینی نازک می باشند موجب می شود عیب های ریز به وجود امده در حین جراحی پوشانده نشود و قابل رویت باشد .

در افرادی که دارای بینی هایی با پوست ضخیم هستند، موجب می شود، ظریف کاری هایی که جراح در حین جراحی بر روی بینی اعمال می کند کمتر مشاهده شود .

09151672363

نقش پوست بینی در جراحی بینی

بینی های گوشتی که دارای نوک بینی پهنی هستند و غضروف های ضعیفی دارند به دلیل داشتن پوست ضخیم تر کمی کار روی آن بینی ها دشوارتر می باشد .

در جراحی بینی های گوشتی ممکن است اقداماتی که جراح بینی بر روی بینی اعمال می کند به دلیل داشتن پوست ضخیم بسیار قابل مشاهده نباشد .

بنابرین نتیجه جراحی بینی های گوشتی معمولاً بینی های طبیعی می باشد. جراحی بینی های گوشتی باید در حین عمل جراحی غضروف ها استحکام لازم را پیدا کنند زیرا بینی های گوشتی دارای غضروفهای ضعیف و پوست ضخیم می باشند.و بعد از جراحی نمی توانند حجم زیاد پوست تحمل کنند و به همین دلیل مشاهده می شود که در وضعیت بینی های گوشتی نوک بینی حالت افتاده پیدا می کند .

09151672363

تناسب بینی با دیگر اجزای صورت

بیشتر مراجعه به پزشکان زیبایی برای انجام عمل بینی دوست دارند بعد از جراحی یک بینی شیک و زیبا داشته باشند .اما علاوه بر زیبایی تناسب بینی با دیگر اجزای صورت بسیار مهم است و حتما باید به این موضوع اهمیت بسیار داد .

هنگام عمل جراحی زیبایی بینی جراح علاوه بر رفع عیوب و ایرادات احتمالی که بیشتر مربوط به انحراف و یا قوز روی قسمتی از بینی است جراح باید بینی را به شکلی درآورد که در عین زیبایی تعادل اعضای صورت فرد حفظ شود منظور از این جمله این است که به صورت عامیانه به کار ببریم میگوییم مدل بینی که به صورت بیاید یا هماهنگ مدل و فرم صورت باشد.

اندازه سوراخ های بینی در جراحی بینی طبیعی سوراخ های بینی بعد از عمل جراحی باید دارای تقارن باشد برخی از بیماران بعد از جراحی بینی خود اعتراض می کنند که سوراخ های بینی یکسان دارند اما شما باید در این امر شکیبا باشید زیرا تورم های به وجود آمده در جراحی بینی طبیعی باید از بین برود و بعد از آن بیمار می توانند درباره نتیجه جراحی قضاوت کند.

مراقبت های پس از جراحی بینی طبیعی

  • در نظر داشته باشید  روز اول بعد از عمل بینی استراحت مطلق داشته باشید و حتما رژیم غذایی مایعات سرد را رعایت کنید.
  • کمپرس سرد تا ۴۸ ساعت اول (قبل از در آوردن تامپون ها) هر دو ساعت یکبار به مدت ۲۰ دقیقه روی کبودیها و کمپرس گرم ۴۸ ساعت دوم (بعد از در آوردن تامپونها) برای کم کردن کبودی و تورم به همان صورت استفاده گردد.
  • داروهایی که جراح زیبایی بینی برای شما تجویز کرده را سر وقت و کامل استفاده کنید.
  • سعی کنید به بینی خود فشاری وارد نکنید در صورت داشتن ترشح یا خونابه با دستمال کاغذی نرم بینی را خشک نمائید.
  • این احتمال که در هفته های اول به علت جمع شدن ترشحات بینی و خشک شدن آن ممکن است تنفس برای شما مشکل شود ، بسیار بالاست بنابراین سعی کنید  برای حل این مساله، روزانه چند نوبت از محلول سرم نمکی با استفاده از یک سرنگ ۲۰ سی سی در حالی که در دستشویی ایستاده اید بینی خود را تمیز کنید در حین شستشو مراقب باشید چسب های بینی خیس نشود .
  • برای گرفتن نتیجه بهتر سعی کنید در هفته های اول از خنده های زیاد و حرف زدن تا حد ممکن خودداری نمایید.
  • بعد از عمل بینی سعی کنید که تا یک هفته استراحت کافی داشته باشید ، سعی کنید فعالیتهای جسمی زیاد ،ورزش کردن ،بلند کردن اجسام سنگین خوداری و بیشتر استراحت کنید.
  • بینی شما زمان می برد که شکل بگیرد در روز های اولیه بعد از عمل سعی کنید در محیط های شلوغ و پر رفت و آمد تردد نداشته باشید ، چرا که در صورت برخورد و ضربه وارد شدن به بینی مشکلات جدی به دنبال خواهید داشت.
  • از غذاهای نرم و میکس شده استفاده کنید تا نیاز زیادی به جویدن نداشته باشید و فشاری به بینی شما وارد نشود.
  •  از پایین نگه داشتن سر به مدت طولانی جدا پرهیز شود.
  • ازکشیدن سیگار به مدت دو ماه خودداری کنید و از مجاورت با افراد سیگاری نیز بپرهیزید.
  • حداقل تا دو ماه  از عینک آفتابی یا طبی استفاده نکنید در صورت ضرورت بهتر است  از لنز طبی استفاده کنید .
  • در ماه های اول از قرار گرفتن در زیر نور آفتاب شدید  و محیط های خیلی گرم خود داری نمایید .در نظر داشته باشید که حرارت موجب تورم بافت ها می شود ، در صورت نیاز می توانید هنگام قرار گرفتن در زیر نور آفتاب از کلاه های لبه دار و ضد آفتاب استفاده کنید.
  • قبل از برداشتن گچ در صورت نیاز به استحمام ، از وان یا ریختن آب با ظرف روی بدن استفاده کنید. از دوش گرفتن جدا خودداری و زمان حمام کوتاه باشد و از گرمای زیاد و بخار اجتناب کنید زیرا موجب تورم بیشتر بینی خیس شدن پانسمانها خواهد شد.
  • بعد از کشیدن تامپونها ، به مدت ۶ ماه بینی را با سرم سدیم کلراید روزی ۳ بار به نحوی که به شما آموزش داده خواهدشد شستشو دهید.
  • تا۶ماه مواظب ضربه های ناگهانی به بینی باشید.
  • امکان سرگیجه در روزهای اول زیاد است نگران این موضوع نباشید و سعی کنید فعالیت های زیادی نداشته باشید .

 

نتیجه گیری در مورد جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی جز بالاترین درصد جراحی های زیبایی در کشور ماست این درصد هم خانم‌ها و هم آقایان را در بر می گیرد گفتیم که بینی طبیعی بهترین انتخاب است زیرا با حفظ جذابیت چهره فقط ایراد ظاهری بینی را برطرف میکند در واقع همه عمل های بینی خوب یک ویژگی مشترک دارند ظاهر بینی طبیعی و جذاب بینی که با سایر اجزای صورت تناسب و همخوانی داشته باشد.

09151672363

ویژگی های بینی طبیعی در عمل بینی طبیعی ساختار بینی میزان زیادی دست کاری نمی شود فقط ایرادات آن برطرف می شود.

همچنین عمل زیبایی بینی طبیعی مردانه گفتیم مردانگی آنها حفظ شود و ظاهری زنانه نداشته باشد.

در عمل بینی طبیعی زنانه در این مدل عمل بینی طبیعی زنانه چون فاصله بین لب و بینی کمتر است در اصل ظاهر جذاب تر و زیباتر به خانم ها می دهد .

از معرفی بهترین پزشک جراح بینی طبیعی مشهد صحبت کردیم هزینه عمل زیبایی بینی طبیعی، که گفتیم در ایران هزینه عمل بینی طبیعی زیر ۶ میلیون تومن نخواهد بود و چیزی به نام عمل بینی طبیعی ارزان و با کیفیت بالا نیست ،مگر این که در بیمارستان دولتی و یا پزشک تبحر کافی را در این زمینه نداشته باشد  ، و یا با رقابت زیاد با سایر جراحان زیبای بینی چنین عمل جراحی زیبایی را با قیمت کمتر انجام می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا