مقالاتمقالات دندان پزشکی

دندان عقل و درد

شما می توانید با استفاده از مسکن های بدون نسخه مانند استامینوفن یا داروهای تجویزی از سوی دندان پزشک خود درد ناشی از جراحی را کنترل کنید . داروهای تجویزی به ویژه هنگامی که دندان کامل برداشته می شود می تواند مفید باشد . نگه داشتن یک بسته سرد برروی فک نیز ممکن است درد را کاه درد دندان عقل در بارداری .

دندان عقل و درد

اولین قدم برای کاهش درد ، حفظ بهداشت است . زنجبیل و عسل و چای لیمو دارای خواص ضد باکتریایی است . که مانع عفونت بیشتر در نزدیکی دندان می شود . بنابراین ، دهان خود را بامخلوط این مواد طبیعی شستشو دهید . اب نمک دیگر درمان طبیعی است .که باکتری های مضر درون لثه و شکاف های دندان را از بین می برد . این ترکیبات هم چنین به عنوان پاک کننده هم به خوبی عمل می کنند و باعث کاهش بوی بد دهان می شوند .

دندان عقل و درد
دندان عقل و درد

اگر فکر می کنید استفاده از مسکن های موضعی می تواند دردها را کاهش دهد ، بهتر است دوباره فکر کنید ، این داروها شاید درد را از بین ببرد ، اما ممکن است تاثیر چشمگیری برروی جنین شما داشته باشد بهتر است برای اقدامات بیشتر و جلوگیری از مشکلات ناخواسته ، به دندانپزشک و متخصص زنان مراجعه کنید

سر درد و دندان عقل

دندان عقل و درد
دندان عقل و درد

دندان های عقل شاید برای فرد هیچ تاثیری منفی نداشته باشد ولی بااین حال اغلب اوقات برای رشد فضای کافی در عقب دهان در اختیار ندارند و لزا با زاویه ظاهر می شوند ، ممکن است در فک گیر کنند و یا این که به دندان های اسیای دیگر ضربه بزنند این موجب می شود که دندان های دیگر شما جابجا شده و حالت دهان شما را نامناسب کند .

این حالت نامناسب می تواند سبب تشدید درد دندان عقل و موجب سردرد شود زیرا فک پایین باید ناهنجاری بوجود امده را جبران کند در نتیجه موجب درد می شود که می تواند به ناحیه سر هم سرایت کند . اگر که سردرد تکراری راتجربه کردید ، بهتر است که نزد دندانپزشک هم بروید تا ببینید این موضوع به خاطر رویش دندان عقل شماست یا دلیل دیگری دارد .

منبع : دندانپزشکی | سلامتی بدون مرز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا