مقالاتمقالات جراحی زیبایی

همه چیز در مورد لیفت با نخ VIP

لیفت با نخ VIP

لیفت با نخ از انواع روش های غیر تهاجمی می باشد که نتیجه آن سریع و بی درد و موثر است و از این روش برای لیفت گردن و صورت استفاده می شود. در ادامه به بررسی لیفت با نخ VIP خواهیم پرداخت که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

لیفت با نخ VIP

برای لیفت با نخ از دو نوع نخ با جنس متفاوت استفاده می شود که قیمت و ماندگاری نتیجه حاصل از لیفت به جنس نخ بستگی دارد. نخ هایی که بدون دندانه و صاف هستند به ساختار ثابتی از پوست متصل می شوند که این ساختار می تواند در قسمت سر یا صورت باشد. این روش برای افرادی که بین 30 تا 40 سن دارند مناسب می باشد. نوع دوم نخ ها خاردار و شبکه ای و دندانه دار می باشند که نیاز به ثابت کردن و نگه داشتن توسط پوست ندارند زیرا دندانه در بافت نرم فرو می رود و ثابت می ماند. این نخ ها به دلیل دندانه هایی که دارند سبب می شوند پوست کلاژن بیشتری را جذب نماید و طول ماندگاری آن ها نیز بیشتر می باشد.

لیفت صورت با نخ VIP

بررسی انواع نخ های مورد استفاده در لیفت VIP

برای آشنایی با لیفت با نخ VIP ابتدا اطلاعاتی را در مورد نخ های مورد استفاده در این روش ارائه می دهیم سپس نحوه استفاده از این روش را به صورت کامل تشریح خواهیم کرد.

1.نخ مونو ( تکی )

این جنس نخ ها صاف و بدون خار می باشند و مهم ترین تاثیر آن ها سفت کردن پوست می باشد و نمی توان از آن ها به عنوان محرک قوی برای ترشح کلاژن استفاده کرد. این نخ ها شل بودن پوست را به خوبی درمان می کنند و خاصیت لیفت کنندگی آن ها کمتر می باشد و برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک های پوست باید هم زمان از این نوع نخ و نخ های خاردار استفاده نمود همچنین برای این نوع نخ ها باید نقاطی تعیین شوند که نخ به آن ها به راحتی ثابت شود زیرا این نوع نخ ها خار ندارند که بتوانند خود را در محل مشخصی ثابت نگه دارند.

انواع نخ های مورد استفاده در لیفت با نخ VIP

2.نخ خاردار کاگ

این نوع نخ ها دارای خار می باشند به همین دلیل در قسمت زیری پوست ثابت می شوند و مانند قلاب نخ را در شیار پوستی گیر می اندازند. از این نخ ها برای از بین بردن خط خنده و شیارهای پوستی استفاده می شود همچنین می توان این نخ ها را به صورت ترکیبی با نخ مونو استفاده کرد تا سفتی پوست نیز فراهم شود.

نحوه لیفت به کمک نخ VIP

در لیفت با نخ VIP از 18 نخ کاگ کوتاه و بلند به صورت همزمان استفاده می گردد و بعد از انجام درمان فرد می تواند بلافاصله فعالیت های روزانه خود را شروع کند و فقط تا 3 روز نباید روی صورت بخوابد یا به پوست خود فشار وارد کند همچنین پوست نباید ماساژ داده شود. توجه داشته باشید که نخ ها به صورت هلالی و دو جهته در زیر پوست قرار می گیرند که این مورد باعث خاصیت کشسانی و دوام لیفت با نخ می شود.

محل ورود نخ ها قابل مشاهده نمی باشد همچنین این نوع نخ ها به صورت زاویه V یا U را می دهند و علاوه بر این باعث می شوند لیفت پوست انجام شود و بعد از گذشت 3 تا 4 ماه جذب می گردند. توجه داشته باشید که طناب ها و فیبرهای کلاژنی جذب شده دوام طولانی تری دارند.

نحوه لیفت به کمک نخ VIP

عوارض ناشی از لیفت به کمک نخ VIP

  1. قرمزی
  2. تورم
  3. احساس خارش
  4. حساسیت به لمس
  5. عفونت

احساس خارش و قرمزی در پوست بعد از گذشت چند ساعت تا یک روز برطرف می شود و اگر بیمار دچار عفونت شود نیز با قرص هایی که پزشک برای وی تجویز می کند عفونتش درمان می گردد. در صورتی که بیمار احساس درد کند می تواند از مسکن استفاده نماید و بعد از چند روز کاملا حس طبیعی وی بازمی گردد و دیگر نخ ها را حس نمی کند ولی ممکن است احساس کند که پوستش کشیده و محکم شده است.

عوارض ناشی از لیفت صورت با نخ

مراقبت های بعد از انجام لیفت به کمک نخ VIP

  1. استفاده از آنتی بیوتیک خوراکی برای جلوگیری از عفونت
  2. تجویز مسکن در صورت وجود درد
  3. عدم مراجعه به دندان پزشکی به دلیل کشیده شدن و فشار آمدن به پوست در هفته اول
  4. پرهیز از انجام فعالیت های سنگین ورزشی یا ماساژ پوست در 3 روز اول
  5. خوابیدن به صورت و به سمت بالا و قرار دادن سر با زاویه 30 درجه بالاتر از بدن
  6. اگر از لیفت نخ در قسمت گردن استفاده شود باید بیمار از بالش های نعلی برای مراقبت از گردن استفاده کند.

مراقبت های بعد از انجام لیفت به کمک نخ VIP

در این مطلب به بررسی لیفت با نخ VIP پرداختیم که امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا