عمل زیبایی سینهمقالاتمقالات جراحی بینیمقالات جراحی زیبایی

مراکز جراحی بینی در مشهد

مرکز جراحی بینی

جراحی بینی که به آن رینوپلاستی نیز گفته می شود نوعی جراحی زیبایی است که با هدف بهبود در ظاهر یا رفع مشکلات بینی انجام می شود و این عمل بینی را دو دسته از پزشکان نظیر جراحان پلاستیک زیبایی یا جراحان و متخصصان گوش و حلق و بینی انجام می دهند. در ادامه لیستی از مرکز جراحی بینی در مشهد را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

لیست مرکز جراحی بینی در مشهد

اگر در مشهد زندگی می کنید یا در شهرهای دیگری ساکن هستید و تمایل دارید جراحی بینی تان را در مشهد انجام بدهید حتما دچار دغدغه برای پیدا کردن جراح بینی مناسب و قیمت عمل بینی خواهید شد که بهتر است تحقیقات لازم را در زمینه این دو مورد انجام بدهید سپس به مرکز جراحی بینی مراجعه نمایید.

مراکز جراحی بینی

بهترین جراح بینی در مشهد را چگونه انتخاب نماییم ؟

انتخاب جراح بینی مناسب یکی از سخت ترین کارها است و علاوه بر این انتخاب جراح خوب تاثیر زیادی روی نتیجه عمل زیبایی بینی دارد. برای انتخاب یک جراح خوب و مرکز جراحی بینی حرفه ای باید فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید :

  1. مدرک تحصیلی و پزشکی معتبر
  2. تجربه جراح
  3. سابقه کاری درخشان جراح

مرکز جراحی بینی در مشهد

لیست جراحان بینی خوب در مشهد

1. دکتر یگانه تیموری

دکتر یگانه تیموری متخصص گوش و حلق و بینی، جراحی سر و گردن ، جراح پلاستیک بینی ، فلو شیپ فوق تخصصی جراحی پلاستیک بینی و صورت و جراح آندوسکوپی سینوس است. وی بعد از اتمام تحصیلات دوره متوسطه با رتبه ای تک رقمی وارد دانشکده پزشکی شد و در دوران دانشگاه نیز جزء دانشجویان استعداد درخشان بود و بعد از اتمام تحصیلات نیز در مقطع پزشکی عمومی فارغ التحصیل شد و بلافاصله بعد از کسب موفقیت در آزمون رزیدنتی وارد رشته گوش و حلق و بینی شدند و با کسب رتبه چهارم کشوری در بورد تخصصی دوران تحصیل را به اتمام رساندند. دکتر تیموری در آزمون فلو شیپ فوق تخصصی جراحی پلاستیک بینی و صورت در دانشگاه علوم پزشکی شرکت کرد و بعد از موفقیت در این آزمون این دوره را هم به اتمام رساند همچنین وی موفق به گذراندن دوره کوتاه مدت جراحی پلاستیک بینی در کانادا شدند.

دکتر تیموری تجربه عمل های موفق زیادی در زمینه جراحی زیبایی بینی و لیفت صورت و اندوسکوپی بینی و سینوس و … داشته باشند و مقالات زیادی را هم در زمینه کاری خود منتشر کرده اند.

آدرس مطب : 

استان خراسان رضوی ، مشهد ، احمد آباد ، پرستار 1/4

شماره های مطب جهت رزرو نوبت و هماهنگی :

تلفن همراه : 09151672363

تلفن ثابت : 9565 3846 051

دکتر یگانه تیموری

2. دکتر فخرالسادات چاوشی

دکتر فخرالسادات چاوشی متولد مشهد است وی دکترای عمومی اش را از دانشگاه علوم پزشکی مشهد گرفت و دارای دکترای تخصصی در زمینه گوش و حلق و بینی و جراحی پلاستیک می باشد.

آدرس مطب :

مشهد ، ابتدای عارف 2 ، ساختمان یونس ، پلاک 32.1 ، طبقه دوم

شماره تماس :

09151672363

دکتر فخرالسادات چاوشی

3. دکتر شیما کمندی

دکتر شیما کمندی فارغ التحصیل در رشته تخصصی گوش و حلق و بینی می باشد و یکی از بهترین جراحان بینی در شهر مشهد است.

آدرس مطب

مشهد ، خ کوهسنگی ، کوهسنگی 4 ، پلاک 5 ، طبقه دوم

شماره های مطب

09151672363

دکتر شیما کمندی

4. دکتر سلیمی

دکتر حمید سلیمی جراح و متخصص گوش و حلق و بینی است همچنین وی جراح پلاستیک صورت و بینی نیز می باشد. دکتر سلیمی فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال 1383 است و در سال 1384 نیز در رشته تخصصی جراحی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن شروع به تحصیل کرد. دکتر سلیمی در بیمارستان قائم و امام رضا مشهد زیر نظر استاتید دانشگاه مشغول به کار شد و در سال 1388 نیز فارغ التحصیل شد. حدود سه سال در نیشابور مشغول به کار بود و از سال 1392 نیز در مشهد شروع به کار کرد.

دکتر سلیمی اولین متخصص حلق و بینی بود که عمل کامل لیفت صورت را در بخش گوش و حلق و بینی به صورت موفقیت آمیز در بیمارستان امام رضا انجام داد همچنین وی یکی از برجسته ترین دکتران در زمینه جراحی بینی است.

آدرس مطلب :

مشهد ، خ عارف ، ساختمان آزاده

تلفن تماس :

09151672363

دکتر حمید سلیمی

5. دکتر احمد علی مصدقی

دکتر احمد علی مصدقی متخصص گوش و حلق و بینی و سرو گردن است همچنین وی رئیس بخش گوش و حلق و بینی بیمارستان فارابی نیز می باشد.

دکتر احمد علی مصدقی در سال 60 در دانشکده پزشکی مشهد فارغ التحصیل شد و در سال 73 نیز شروع به گذراندن دوره تخصصی گوش و حلق و بینی در دانشگاه مشهد کرد.

آدرس مطب :

مشهد ، خ احمد آباد ، ابتدای پرستار ، ساختمان پورسینا ، طبقه 3

شماره تماس :

09151672363

دکتر احمد علی مصدقی

6. دکتر حسین پایدار اردکانی

دکتر حسین پایدار اردکانی یکی دیگر از بهترین جراحان در زمینه عمل بینی است. وی در زمینه جراحی های مختلف نظیر عمل زیبایی بینی و عمل اندوسکوپی بینی و سینوس مهارت دارد و عمل های زیبایی نظیر بالا کشیدن ابرو و جراحی زیبایی پلک و تزریق بوتاکس و … را انجام می دهد.

آدرس مطب :

مشهد ، میدان بیمارستان امام رضا ، ابتدای خیابان ابن سینا ، ساختمان بهاران ، طبقه 4

شماره تماس :09151672363

دکتر اردکانی جراح بینی در مشهد

7. دکتر جلال معتمدی فر

دکتر جلال معتمدی فر فوق تخصص جراحی پلاستیک است که جراحی پلاستیک مدرن بینی را هم انجام می دهد. دکتر معتمدی بعد از انجام دوره طرح در استان خراسان جنوبی موفق به کسب مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک شد و بعد از آن نیز به مدت دو سال در دانشگاه شیراز و یک سال در مرکز تخصصی تهران دوره فوق تخصصی خود و در شهر سنندج نیز دوره طرح را سپری کرد.

آدرس :

مشهد ، خ یاسمن 1

شماره های تماس

09151672363

دکتر جلال معتمدی بهترین جراح بینی در مشهد

8. دکتر امیر حسین سروری

دکتر امیر حسین سروری در سال 1386 در رشته دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد فارغ التحصیل شد و در سال 1387 نیز در رشته تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سروگردن در دانشگاه علوم پزشکی مشهد پذیرفته شد و در سال 1391 نیز تحصیلات خود را به پایان رساند.

دکتر امیر حسین سروری یکی از بهترین جراحان پلاستیک بینی است و دوره های تکمیلی جراحی پلاستیک بینی را در نزد اساتید برجسته در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و تهران سپری کرد و با شرکت در کنگره های متعدد بین المللی جراحی پلاستیکی بینی و صورتی و کارگاه های عملی با روش های نوین جراحی آشنا شد.

آدرس مطب :

مشهد ، احمد آباد ، خ عارف 3 ، ساختمان جام جم ، طبقه 3

09151672363

دکتر امیر حسین سروری متخصص حلق و بینی و گوش و جراح پلاستیک

9. دکتر مژگان رضایی اول

دکتر مژگان رضایی اول متخصص در زمینه جراحی حلق و گوش و بینی و حنجره و گلو است همچنین در زمینه جراحی پلاستیک بینی نیز تخصص دارد.

آدرس مطب :

مشهد ، احمدآباد ، نبش ملاصدرا 41 ، پلاک 34 ، طبقه دوم

09151672363

معرفی بهترین مرکز جراحی بینی در مشهد

10. دکتر حسین حامدی

دکتر حسین حامدی یکی دیگر از جراحان برجسته بینی در شهر مشهد است وی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی در دوره پزشکی عمومی است و فارغ التحصیل از دانشگاه عموی پزشکی شیراز با رتبه ای عالی در رشته گوش و حلق و بینی می باشد.

آدرس مطب :

مشهد ، خ احمد آباد ، عارف 2 ، پ 9 ، طبقه سوم ساختمان فارابی

شماره تماس :09151672363

دکتر حسین حامدی جراح بینی در مشهد

نتیجه گیری : 

عمل بینی جزء جراحی های زیبایی حساس می باشد بنابراین بهتر است شما قبل از انجام این جراحی حساسیت و دقت لازم را در زمینه انتخاب جراح و مرکز جراحی داشته باشید همچنین ممکن است شما هم مانند سایر افراد با سرچ کردن در اینترنت یا شبکه های اجتماعی برای انتخاب جراح و مرکز جراحی بینی اقدام نمایید که در این صورت باید به این نکته توجه داشته باشید که امروزه تبلیغات زیاد و نادرست در این زمینه افزایش پیدا کرده اند بنابراین بهتر است قبل از هر چیز تحقیقات لازم را انجام بدهید و نمونه کار چند جراح را مشاهده نمایید تا آن ها را با یکدیگر مقایسه نمایید و بعد از انجام جلسات مشاوره اقدام لازم را برای انتخاب جراح بینی نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا