مقالات جراحی بینیمقالات جراحی زیبایی

جراحی بینی گوشتی با پوست ضخیم با تصاویری از نتیجه عمل

یک جراح بینی با تجربه و ماهر باید جراحی زیبایی بینی را با توجه به ساختار و بافت بینی انجام دهد تا بیمار به نتیجه مورد نظر خود برسد. اگر بینی شما دارای پوستی ضخیم است و گوشتی می باشد روند جراحی زیبایی بینی تان کمی دشوار و پیچیده تر می شود از این رو بهتر است برای جراحی بینی گوشتی با پوست ضخیم به پزشکی با تجربه و مهارت کافی مراجعه کنید.

بررسی جراحی بینی گوشتی با پوست ضخیم

پوست نوعی پوشش را روی غضروف و استخوان ها ایجاد می کند و در نتیجه شکل بینی را تشکیل می دهد. اگر پوست بینی ضخیم باشد وزن پوست باعث می شود که نوک بینی به سمت پایین کشیده شود و اگر جراح از این موضوع آگاه باشد و در حین جراحی این مشکل را رفع کند بینی شما بعد از انجام عمل زیبایی حالت و فرم بی نظیری را پیدا می کند. در ادامه نحوه جراحی بینی گوشتی با پوست ضخیم را مطالعه خواهید کرد.

عمل زیبایی بینی

بررسی مشخصات بینی گوشتی با پوستی ضخیم

افرادی که دارای بینی گوشتی با پوستی ضخیم هستند ممکن است زمان بهبودی آن ها بعد از انجام عمل زیبایی طولانی تر شود و حتی تا 18 ماه بعد از انجام جراحی بینی نتیجه کامل را مشاهده نکنند. توجه داشته باشید که پوست ضخیم مدت زمان طولانی تری متورم است همچنین اثر زخم زیر نوک بینی نیز بیشتر مشاهده می شود. تقریبا همه بیمارانی که دارای بینی گوشتی با پوستی ضخیم هستند تورم بینی آن ها بین 24 تا 36 ساعت طول می کشد.

با کارشناسان ما برای مشاوره رایگان عمل زیبایی بینی و سایر عمل های زیبایی تماس بگیرید.

جراحی-بینی-در-مشهد

پوست ضخیم بینی توسط عوامل مختلفی تشخیص داده می شود که این عوامل عبارتند از :

  • بینی بزرگ
  • وجود تعداد زیادی غده چربی
  • پوست ضخیم و چرب
  • مشخص بودن منافذ پوستی
  • پهن بودن ناحیه نوک بینی
  • زیاد بودن ضخامت پره های بینی
  • زیادی بودن پهنای قسمت تحتانی بینی
  • زیادی بودن ارتفاع پره های بینی از قسمت کناری
  • ضعیف بودن غضروف بینی

نتیجه نهایی جراحی بینی که به معنی رفع تورم است برای پوست های مختلف مدت زمان متفاوتی طول می کشد که این مدت زمان ها عبارتند از :

  • بینی با پوست نازک : یک سال
  • بینی با پوستی نسبتا ضخیم : حدود دو سال
  • بینی با پوستی ضخیم : حدود سه سال

بررسی مشخصات بینی گوشتی

نحوه عمل زیبایی بینی گوشتی با پوستی ضخیم

در عمل زیبایی بینی گوشتی هدف باریک تر کردن نیمه تحتانی بینی و شکل دهی مطلوب به ناحیه نوک و پره های بینی می باشد. در این فرم بینی تا حد امکان از برداشتن غضروف و استخوان به مقدار زیادی پرهیز می شود و برداشتن آن ها فقط در مواردی که بینی دارای قوز است انجام می شود.

نازک کردن پوست بینی ضخیم نیز به دلیل امکان بروز با عوارض برگشت ناپذیر و آسیب های ماندگار روی سطح پوست در موارد خاص و به مقدار ملایم انجام می شود.

برای اغلب افراد این سوال پیش می آید که آیا جراحی بینی بازگشت دارد ؟

 در پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر جراحی با روشی صحیح انجام شود و اسکلت غضروفی بینی تقویت شود در بیشتر موارد بهبود قابل توجهی در ظاهر افراد با بینی گوشتی و ضخیم ایجاد می شود همچنین باریک نمودن بینی از قسمت روبرو و رفع قوز بینی و برطرف کردن افتادگی نوک بینی و شکل دار شدن نوک بینی در بیشتر مواقع قابل دسترس می باشد.

با کارشناسان ما برای مشاوره رایگان عمل زیبایی بینی و سایر عمل های زیبایی تماس بگیرید.

جراحی-بینی-در-مشهد

توجه داشته باشید که میزان باریک و شکیل شدن بینی گوشتی با پوست ضخیم به اندازه بینی استخوانی نخواهد بود و افرادی که دارای این مدل بینی هستند نباید انتظار داشته باشند بعد از انجام عمل زیبایی ، بینی آن ها فانتزی و کوچک شود.

اگر عمل بینی نیز به روشی صحیح و توسط بهترین جراح انجام شود بینی گوشتی هرگز به شکل قبلی خود برنمی گردد و بهبود ظاهر افراد با این فرم بینی نیز دائمی خواهد بود.

نحوه جراحی بینی گوشتی

سن مناسب برای انجام عمل زیبایی بینی گوشتی با پوست ضخیم چقدر است ؟

عمل زیبایی بینی باید زمانی انجام گردد که رشد بینی و اجزای صورت پایان یافته باشد بنابراین افراد باید تا پایان بلوغ برای انجام این جراحی صبر کنند.

دختران بعد از سن 14 سالگی و پسران بعد از سن 16 سالگی می توانند این عمل زیبایی را انجام بدهند اما به طول معمول بهترین نتیجه بعد از سن 18 سالگی برای افراد رقم خواهد خورد زیرا رشد اجزای صورت در این سن به صورت کامل پایان می پذیرد و بینی شکل نهایی را به خودش می گیرد.

سن مناسب برای انجام عمل زیبایی بینی گوشتی

هزینه عمل بینی گوشتی با پوست ضخیم

جراحی بینی گوشتی با پوست ضخیم با توجه به وجود ظرافت هایی که در حین عمل نیاز دارد سخت تر از سایر عمل ها می باشد و هزینه این عمل با توجه به نوع بینی گوشتی و نوع جراحی که نیاز دارد طبق نظر پزشک متخصص برآورد می گردد همچنین توجه داشته باشید که هرگز برای پرداخت هزینه پایین تر نباید زیبایی و سلامت بینی و ظاهر خود را به خطر نیندازید.

هزینه عمل بینی گوشتی با پوست ضخیم

نکاتی برای قبل از انجام عمل بینی گوشتی با پوست ضخیم

  1. در هنگام انتخاب پزشک نهایت دقت را داشته باشد و از مشاوره های قبل از انجام عمل زیبایی بهره بگیرید.
  2. عمل جراحی بینی گوشتی با پوست ضخیم باید مطابق با سایر اجزای صورت شما انجام شود تا در نهایت فرم صورت تان زیبا و استاندارد گردد.
  3. بهتر است تصویری منطقی قبل از عمل از فرم بینی خود در نظر داشته باشید و به جراح بگویید که تمایل دارید فرم بینی تا چه حد تغییر کند تا بعد از انجام عمل زیبایی به نتیجه دلخواه خود برسید.

جراحی بینی گوشتی با پوست ضخیم

مراقبت های بعد از عمل زیبایی بینی گوشتی

1.زدن چسب به بینی بعد از انجام عمل زیبایی بهتر است به مدت یک تا دو ماه تکرار شود تا از ایجاد پوست ترمیمی در زیر پوست ضخیم جلوگیری گردد.

2. برای برخی از بیماران آمپول کورتون به صورت زیر جلدی در ناحیه بالای نوک بینی تزریق می شود که تزریق این آمپول باعث می شود تا ضخامت پوست بینی کم تر شود همچنین تزریق این آمپول باید تحت نظر پزشک انجام شود و ممکن است تزریق آمپول نیاز به تکرار داده باشد. به دلیل اینکه پوست بینی بیش از حد نازک می شود بنابراین باید تزریق آمپول با محلول رقیق شده انجام شود و مقدار این محلول نیز کم باشد.

3. مدت زمان عمل زیبایی بینی گوشتی بین دو تا سه ساعت طول می شود.

4. بیمار بعد از انجام عمل زیبایی اگر شرایط و وضعیتی نرمال داشته باشد می تواند بعد از 6 تا 8 ساعت مرخص شود.

5. تا 48 ساعت بعد از انجام جراحی زیبایی بینی از کمپرس سرد استفاده کنید تا تورم صورت و بینی شما کمتر شود.

مراقبت های بعد از عمل زیبایی بینی گوشتی

6. کبودی در دور چشم و احساس درد در گلو و وجود ترشحات خونی تا چند روز اول بعد از انجام عمل زیبایی طبیعی است و نگران کننده نمی باشد.

7. سه تا 4 روز بعد از انجام عمل زیبایی بهتر است بیمار در هنگام خوابیدن سر خود را بالاتر از سایر اجزای بدن قرار بدهد همچنین بیمار باید تا 14 روز از خوابیدن به پهلو خودداری نماید زیرا فشار بالش می تواند باعث ایجاد تغییر در شکل بینی تا تشدید تورم بینی شود.

8. در چند روز اول بهتر است بیمار غذاهای مایع و نرم بخورد و از خوردن غذاهای تند و پر ادویه و آشامیدن چای و قهوه و شیر و نوشیدنی های داغ خودداری کند.

9. در زمان عطسه کردن بهتر است بیمار دهانش را بیشتر باز کند تا فشار کمتری به بینی وارد گردد.

10. از تخلیه بینی با فشار زیاد پرهیز نمایید و می توانید برای تمیز کردن بینی از پنبه یا سرنگ استفاده نمایید.

مراقبت های بعد از جراحی بینی گوشتی

11. از وارد شدن ضربه به بینی جلوگیری نمایید و تا حد امکان لباس های دکمه دار و زیپی بپوشید.

12. رفتن به استخر و سونا و جکوزی و شیرجه زدن و پرش از ارتفاع و آفتاب گرفتن تا دو ماه ممنوع می باشد.

13. برای مصرف کردن هر گونه مسکن باید با پزشک متخصص مشورت نمایید همچنین استفاده از داروهایی نظیر آسپرین و ایپوبروفن به دلیل کاهش انعقادپذیری خون می تواند سبب ایجاد خونریزی گردد.

14. تا 14 روز بعد از انجام عمل زیبایی می توانید پیاده روی را سبک انجام بدهید ولی از انجام ورزش های سنگین تا دو ماه بعد از عمل خودداری نمایید.

15. حدود 14 روز از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و گرما خودداری نمایید همچنین در طول این مدت نباید در معرض اجاق گاز یا بخاری قرار بگیرید.

نکاتی برای قبل از انجام عمل بینی گوشتی

در این مطلب اطلاعاتی در مورد جراحی بینی گوشتی با پوست ضخیم را در اختیار شما همراهان عزیز و همیشگی قرار دادیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا