مقالات جراحی بینیمقالات جراحی زیبایی

عمل تیپ پلاستی بینی در مشهد

تیپ پلاستی بینی

میل به زیبایی در انسان ها را هرگز نمی توان نادیده گرفت و از زمان های گذشته تا به امروز همه انسان ها تمایل داشته اند تا ظاهری زیبا و بدون نقص داشته باشند به همین دلیل با گسترش علم پزشکی در زمینه جراحی های زیبایی و پلاستیک امروزه اغلب افراد تمایل زیادی به انجام عمل های زیبایی مختلف نظیر تیپ پلاستی بینی و رینوپلاستی و … پیدا کرده اند.

تیپ پلاستی بینی چیست ؟

تیپ پلاستی از انواع روش های جراحی زیبایی برای برطرف کردن عیب های موجود در نوک بینی می باشد همچنین این روش مشابه به عمل جراحی بینی در مشهد است ولی به گستردگی آن نمی باشد و بر خلاف جراحی بینی که هدف در تغییر ساختاری خط پشتی بینی است در تیپ پلاستی هدف تغییر شکل در نوک بینی است. در مطالب قبلی تفاوت تیپ پلاستی با جراحی بینی را مورد بررسی قرار دادیم در ادامه به بررسی عمل تیپ پلاستی در شهر مشهد خواهیم پرداخت که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید و در مورد این روش عمل زیبایی بینی اطلاعات لازم را بدست آورید.

تیپ پلاستی بینی در شهر مشهد

نحوه انجام تیپ پلاستی در مشهد

در این نوع عمل زیبایی ارتفاع نوک بینی متناسب با چهره فرد طراحی می گردد تا فرم بینی جذاب تر شود. نحوه انجام تیپ پلاستی بدین صورت می باشد که برش هایی روی غضروف نوک بینی ایجاد می شوند و تغییرات لازم روی نوک بینی نظیر اصلاح و رفع افتادگی و پهنی نوک بینی انجام می گردد و در نهایت نیز این قسمت بینی بخیه زده می شود.

عمل تیپ پلاستی بینی مانند جراحی بینی به دو صورت باز و بسته انجام می شود و برای انجام این عمل اغلب پزشکان ترجیح می دهند از روش باز استفاده نمایند تا دید بهتری را در قسمت ساختار نوک بینی داشته باشند و علاوه بر این دقت آن ها در انجام عمل تیپ پلاستی بالاتر شود.

نحوه انجام تیپ پلاستی بینی

چه افرادی کاندید جراحی تیپ پلاستی هستند ؟

1.افرادی کاندید عمل تیپ پلاستی بینی هستند که تنها مشکل و نقص بینی آن ها در قسمت نوک بینی است زیرا این جراحی فقط برای رفع مشکل و نواقص در قسمت نوک بینی است و به کمک آن می توان افتادگی نوک بینی را اصلاح کرد یا نوک بینی را کوچک یا باریک نمود.

برای رزرو و نوبت گیری آنلاین نزد برترین پزشکان مشهد لطفا کلیک کنید. . با مجرب ترین پزشکان مشاوره کنید و انتخاب دقیق تری برای درمان داشته باشید.

2. افرادی که در ساختار بینی شان هیچ مشکلی ندارند و فاصله نوک بینی آن ها تا لب فوقانی زیاد است می توانند این مشکل را با تیپ پلاستی رفع نمایند.

3. افرادی که بعد از انجام جراحی اولیه بینی از ظاهر نوک بینی خود ناراضی می باشند و بعد از چند سال دچار افتادگی در قسمت نوک بینی شده اند می توانند از تیپ پلاستی بینی برای رفع مشکل نوک بینی استفاده نمایند.

کاندید مناسب برای عمل تیپ پلاستی

آمادگی و مراقبت های قبل از جراحی تیپ پلاستی

  • انجام جلسه های مشاور با پزشک و بیان انتظارات از عمل تیپ پلاستی بینی
  • انجام آزمایش های مورد نیاز
  • عکس برداری از بینی
  • در صورتی که هر گونه سابق پزشکی دارید یا داروی خاصی را مصرف می کنید حتما پزشک تان را مطلع کنید زیرا مصرف برخی از داروها می تواند روی روند جراحی تاثیرگذار باشد.
  • ترک استعمال دخانیات و سیگار

عمل زیبایی تیپ پلاستی

دوره نقاهت عمل تیپ پلاستی چقدر است ؟

دوره نقاهت این عمل زیبایی بسیار کوتاه می باشد به دلیل اینکه تغییرات استخوانی در بینی اعمال نمی شود و علاوه بر این تورم و کبودی نیز بعد از عمل تیپ پلاستی کمتر است و فرد بعد از گذشت یک هفته از انجام این عمل زیبایی می تواند به انجام فعالیت های روزانه اش برگردد.

میزان تورم در نوک بینی نیز در مدت زمان دو تا سه ماه کاهش پیدا می کند ولی مقدار تورمی که باقی می ماند در طول یک سال برطرف می گردد.

دوره نقاهت عمل تیپ پلاستی بینی

بررسی تفاوت جراحی رینوپلاستی با عمل تیپ پلاستی

در جراحی رینوپلاستی همه بخش های بینی مورد جراحی قرار می گیرند و مشکلات کلی بینی برطرف می شود ولی در جراحی تیپ پلاستی همه هدف و توجه پزشک روی نوک بینی می باشد و در سایر نواحی بینی هیچ تغییری ایجاد نمی شود.

عمل تیپ پلاستی برای آقایان و خانم ها

هزینه عمل تیپ پلاستی در مشهد

موارد زیادی روی هزینه عمل تیپ پلاستی تاثیرگذار هستند به همین دلیل به هیچ عنوان نمی توان هزینه دقیقی را برای انجام این عمل بیان کرد به همین دلیل بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت عمل تیپ پلاستی در جلسه مشاوره از پزشک تان سوالاتی را بپرسید.

موارد کلی که روی هزینه عمل تیپ پلاستی تاثیرگذار هستند عبارتند از :

  • دستمزد جراح
  • هزینه بیمارستان یا کلینیک
  • تجربه جراح
  • منطقه جغرافیایی
  • هزینه مشاوره بینی ( برخی از پزشکان برای انجام مشاوره ویزیت دریافت می کنند. )
  • هزینه آزمایشات
  • هزینه عکس برداری از بینی

هزینه عمل تیپ پلاستی

مزایای عمل تیپ پلاستی

  1. ایجاد برش های کمتر روی بینی
  2.  روند بهبودی سریع تر است.
  3.  میزان خونریزی کمتر
  4. کاهش مشکلات در قسمت نوک بینی
  5. بعد از انجام عمل تیپ پلاستی بینی نوک بینی ظریف و متناسب تر می شود.
  6. افزایش اعتماد به نفس در افراد
  7. القای حس زیبایی به افراد

عوارض عمل تیپ پلاستی

نکته مهمی که در انجام این روش عمل بینی وجود دارد این است که این عمل بدون عارضه و پیامدهای منفی می باشد و همه افرادی که این عمل زیبایی را انجام داده اند رضایت بالای خود را در خصوص فرم نوک بینی و سایر نتایج مثبت بیان کرده اند. تنها عوارض ناشی از این عمل زیبایی بروز مقدار کمی کبودی و تورم است که این عوارض نیز بعد از مدتی رفع می شوند.

بررسی مزایای عمل تیپ پلاستی

نتیجه گیری :

عمل تیپ پلاستی بینی از انواع جراحی های زیبایی پرطرفدا و بدون خطر می باشد که در طول انجام این عمل فرد احساس درد و ناراحتی خاصی ندارد و بهتر است بدانید که موفقیت انجام این جراحی درصد بالایی دارد همچنین با توجه به اینکه بافت و ساختار بینی همه افراد با یکدیگر متفاوت می باشد از این رو بهتر است شما تا رسیدن به نتیجه دلخواه تان صبر کنید و از مقایسه خود با افراد دیگر بپرهیزید همچنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که همه عمل های زیبایی از حساسیت زیادی برخوردار می باشند از این رو عمل تیپ پلاستی بهتر است توسط پزشکی انجام شود که در این زمینه مهارت زیادی دارد تا شما بعد از انجام این عمل رضایت کافی را داشته باشید و مشکلات موجود در نوک بینی تان رفع شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا