مقالات جراحی زیبایی

رفع چاقی موضعی

رفع چاقی موضعی

برخی از افراد با وجود داشتن رژیم غذایی سالم و فعالیت های ورزشی ممکن است باز هم نواحی سرسخت چربی در بدن شان وجود داشته باشد که در این صورت بهتر است به کمک روش های رفع چاقی موضعی چربی های سرسخت را از بین ببرند.

رفع چاقی موضعی با روش های مختلف

روش های زیادی برای از بین بردن چربی های اضافه وزن وجود دارد و شما می توانید به کمک تخلیه چربی و روش هایی برای حذف چربی اضافه و … چربی های انباشته شده در قسمت ران و شکم و پهلوها را از بین ببرید. در ادامه روش هایی برای رفع چاقی موضعی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

درمان چاقی موضعی

بررسی انواع روش ها برای از بین بردن چاقی موضعی

توجه داشته باشید که بهتر است قبل از انتخاب یکی از روش ها باید با پزشک خود مشورت نمایید تا بتوانید روشی مناسب را انتخاب نمایید و استایلی بی نظیر پیدا کنید. روش های مختلف برای رفع چربی موضعی عبارتند از :

تماس با کارشناسان سلامتی بدون مرز

1.مزوتراپی

در این روش مقدار کمی از دارو هومیوپاتی به صورت مستقیم در زیر پوست تزریق می شود که این دارو برای درهم شکستن چربی ها و بهبود گردش

برای رزرو و نوبت گیری آنلاین نزد برترین پزشکان مشهد لطفا کلیک کنید. . با مجرب ترین پزشکان مشاوره کنید و انتخاب دقیق تری برای درمان داشته باشید.

این روش طولانی مدت می باشد و به کاهش مقدار زیاد چربی در زیر پوست کمک زیادی می کند. بعد از پایان جلسات مزوتراپی بدن بیمار فرم و وزن مناسبی پیدا می کند و مزوتراپی روشی بی خطر است و عوارض جانبی زیادی ندارد.

رفع چاقی موضعی با مزوتراپی

2. کربوکسی تراپی

به کمک این روش می توان به صورت چشمگیری چاقی موضعی را از بین برد همچنین به کمک این روش سلول های چربی از بین می روند و شلی و علائم پیری پوست نیز رفع می شوند. اولین نتایج بعد از انجام کربوکسی تراپی بلافاصله قابل مشاهده می باشند همچنین به کمک این روش کیفیت بافت پوست بهبود پیدا می کند و پوست نرم تر شود.

روش هایی برای رفع چربی موضعی

کربوکسی تراپی نتایج خوبی را برای بیمارانی که دارای چاقی موضعی طولانی مدت هستند فراهم می کند همچنین از این روش می توان برای پیشگیری از چاقی موضعی نیز استفاده کرد. برای انجام این روش ابتدا پزشک بدن شما را مورد بررسی قرار می دهد سپس مقدار دی اکسید کربن لازم را برای تزریق در ناحیه مورد نظر مشخص می کند. مدت زمان هر جلسه بین 10 تا 15 دقیقه می باشد و دی اکسید کربن به کمک سوزن کالیبر ریز و کوچک در قسمت زیر پوست تزریق می گردد.

3. RF

آر اف از انواع روش های غیر تهاجمی می باشد و از این روش برای از بین بردن چربی هایی که به سختی کاهش پیدا می کنند استفاده می شود مانند چربی های ناحیه شکم و پهلوها. در این روش از دستگاهی که فرکانس رادیویی را منتشر می سازد استفاده می شود و این دستگاه پوست را لمس نمی کند و فقط در قسمت بالای شکم یا بالای کمر قرار می گیرد سپس گرمای هدفمند زیر سطح پوست قرار می گیرد تا سلول های چربی در عمق پوست شکسته شوند. آر اف می تواند علاوه بر رفع چاقی موضعی باعث شکل گیری و پیکره تراشی نواحی دیر درمان و مقاوم می شود.

این روش امن و بی خطر می باشد و بدون تحت تاثیر قرار دادن ماهیچه ها و بافت های اطراف آن ، انرژی حرارتی را به سلول های چربی منتقل می کند و پانل های اپلیکاتور نیز به صورت مستقیم پوست را لمس نمی کنند همچنین نتایج حاصل از این روش دائمی می باشند.  درمان چاقی موضعی با آر اف

4. هایفو

هایفوتراپی جدیدترین روش درمانی برای پیکر تراشی و رفع چاقی موضعی می باشد. این دستگاه از مبدل اولتراسوند برای فرستادن انرژی به نواحی که نیاز به درمان دارند استفاده می کند که این نوع انرژی سلول های چربی زیر پوست را تجزیه می کند و آن ها را در هم می شکند همچنین به دلیل استفاده از انرژی اولتراسوند لایه های بالایی پوست نواحی مورد هدف تا حد زیادی تحت تاثیر قرار نمی گیرند.

رفع چاقی موضعی با هایفو

در این مطلب با روش هایی برای درمان چاقی موضعی آشنا شدید که امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا