مقالاتمقالات جراحی زیبایی

راه های حذف چربی های اضافه صورت

حذف چربی های اضافه صورت

داشتن گونه و صورت پر یکی از ویژگی های ضروری برای داشتن صورتی زیبا محسوب می شود ولی همیشه این طور نیست زیرا با افزایش سن این چاقی که ناشی از چربی ها می باشد در چهره افراد خودنمایی می کند. در ادامه این مطلب روش هایی برای حذف چربی های اضافه صورت را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

روش هایی برای حذف چربی های اضافه صورت

برخی از افراد ترجیح می دهند که صورتی کشیده و خوش تراش داشته باشند که امروزه به کمک جراحی های زیبایی می توان به فرم صورت دلخواه خود رسید و به حذف چربی های اضافه صورت اقدام کرد.

نحوه حذف چربی اضافه صورت

نحوه تخلیه چربی صورت

بهترین روش برای تخلیه چربی لپ و زاویه دار کردن صورت عمل جراحی بوکال می باشد که این جراحی توسط جراح پلاستیک باتجربه انجام می شود.

در جراحی بوکال پد یا لایه بوکال برداشته می شود و این چربی یک لایه عمیق درون گونه ها می باشد و نقش زیادی در حالت دادن به صورت دارد و در سایزهای مختلف وجود دارد. افرادی که یک لایه چربی بوکال ضخیم دارند چهره آن ها کشیده نیست و صورت شان حجیم به نظر می رسد.

این نوع جراحی برای چه افرادی مناسب است ؟

  1. این نوع جراحی زیبایی صورت برای افرادی که دارای صورت پهن هستند مناسب می باشد که در صورت انجام این جراحی صورت زاویه دار می شود.
  2. افرادی که به دلیل افزایش سن گونه و لپ های آن ها آویزان شده است.
  3. افرادی که دارای گونه های چاق یا گوشتالویی دارند.
  4. افرادی که در سلامت کامل به سر می برند و وزن آن ها ثابت می باشد.
  5. افرادی که سیگار نمی کشند.

تخلیه چربی صورت

مزایای جراحی بوکال

  1. زاویه دار شدن صورت
  2. جوانسازی فرم صورت
  3. زیبایی ظاهری
  4. بالا بردن اعتماد به نفس
  5. گونه ها برجسته می شوند.

نحوه حذف چربی های اضافه صورت

نحوه انجام جراحی بوکال

برای حذف چربی های اضافه صورت برشی به طول 2 تا 4 سانت ایجاد می شود که این برش در داخل دهان و بالای دومین دندان آسیاب بالایی باید ایجاد شود سپس جراح وسط عضله شیپوری را می برد و با فشار دادن گونه ها از قسمت بیرونی چربی بوکال را به جلو حرکت می دهند و آن را از برش ها خارج می دهد. جراح به کمک انبر جراحی چربی های اضافه را بیرون می آورد سپس با استفاده از بخیه برش های ایجاد شده را می بندد.

برای این عمل از بیهوشی عمومی یا موضعی استفاده می شود که انتخاب هر یک از این روش ها به نظر جراح بستگی دارد.

در هفته های اول بعد از انجام جراحی احتمال وجود یک تورم متوسط وجود دارد که این تورم طی دو تا سه هفته به صورت کامل برطرف می گردد.

برای ریکاوری و بهبود بافت درون دهان بین 7 تا 10 روز زمان لازم می باشد و اغلب افرادی که این عمل را انجام داده اند طی دو تا سه روز می توانند به انجام فعالیت های روزانه خود بپردازند.

نحوه انجام جراحی بوکال

اثرات بلند مدت جراحی حذف چربی صورت

نتیجه این عمل زیبایی چند ماه بعد از انجام عمل و بعد از فروکش شدن تورم صورت قابل مشاهده می باشد با این حال نتیجه این جراحی به رژیم غذایی بیمار و عوامل دیگری وابسته می باشد و در برخی از موارد نیز افزایش یا کاهش وزن بعد از انجام جراحی می تواند نتیجه درمان را تحت تاثیر قرار بدهد.

توجه داشته باشید که بهتر است قبل از انجام این درمان یک جلسه مشاوره با جراح خود داشته باشید تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

روش انجام جراحی بوکال

انواع حرکت های ورزشی برای حذف چربی صورت

حرکت اول :

ابتدا کف دست خود را روی پیشانی تان قرار بدهید و به پیشانی فشار وارد کنید تا عضلات گردن منقبض شود این انقباض باید 10 ثانیه ادامه پیدا کند. بعد از گذشت مدت زمان ذکر شده کف دست را به پشت سر بگیرید و این بار از قسمت پشت سر با فشار عضلات را منقبض نمایید یا با همان روش حرکت را انجام بدهید. این حرکت را می توانید در 5 مرحله 10 ثانیه ای اجراء نمایید.

حرکت دوم : 

سرتان را تا جایی که می توانید به سمت بالا بکشید و در همان وضعیت که هستید دهان خود را باز و بسته کنید و این حرکت را 20 مرتبه و در 3 مرحله با فاصله یک دقیقه اجراء نمایید.

جراحی بوکال

حرکت سوم :

زبان تان را تا جایی که امکان دارد بیرون آورید و این حرکت را 13 بار و در 3 مرحله با فاصله یک دقیقه اجراء نمایید. به کمک این حرکت عضلات زبان و عضلات زیر فک تقویت می شوند و در نتیجه کاهش چربی انجام می شود.

از بین بردن چربی اضافه صورت

در این مطلب روش هایی برای حذف چربی های اضافه صورت را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با مطالعه این مطلب توانسته باشید اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا