مقالات جراحی زیبایی

عمل بینی بازیگران ایرانی

عمل بینی بازیگران

انسان ذاتا موجودی است که به دنبال زیبایی و زیباتر شدن می باشد و با پیشرفت علم پزشکی نیز این امکان بوجود آمده است تا هر فردی عیب های موجود در صورت خود را در صورت تمایل از بین ببرد و اجزای صورت نظیر لب ها و بینی و … را آن طوری که دوست دارد تغییر بدهد. در ادامه مدل هایی از عمل بینی بازیگران مرد و زن ایرانی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

مدل های عمل بینی بازیگران ایرانی

عمل بینی یکی از متداول ترین عمل های زیبایی به شمار می رود که به صورت عمل بینی بدون جراحی و با جراحی انجام می شود. در طی این فرآیند جراح پلاستیک غضروف و استخوان بینی را برای رسیدن به یک ظاهر ایده آل به صورت مطلوب تر تغییر می دهد همچنین جراحی بینی می تواند تا حد زیادی تعادل در بین اجزای صورت را بهبود بخشد و به افرادی که دارای فرم بینی نامناسبی هستند کمک می کند تا اعتماد به نفس داشته باشند. به کمک عمل بینی همچنین می توان مشکلات تنفسی و … را درمان کرد. رینوپلاستی در بین بازیگران ایرانی محبوبیت زیادی دارد که در ادامه اطلاعات بیشتری را در این زمینه مطالعه خواهید کرد.

عمل بینی بازیگران ایرانی

1.عمل بینی محمد رضا گلزار

محمد رضا گلزار از بازیگران مشهور ایرانی است که در 1 فروردین سال 1356 در تهران متولد شد. وی خواننده نیز می باشد که فرم بینی اش را به کمک جراحی زیبایی تا حدودی تغییر داده است.

عمل بینی محمد رضا گلزار 2. عمل بینی حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی متولد 22 شهریور سال 1353 در تهران می باشد ولی در زمینه بازیگری و وکالت و نوازندگی فعالیت دارد و بینی عمل شده او کوچک و سربالا است و با خطوط چهره اش مطابقت و هماهنگی دارد.

عمل بینی حسام نواب صفوی

3. عمل بینی امید زندگانی

امید زندگانی در آذر ماه سال 1347 در تهران متولد شد وی بازیگر است و برادر امین زندگانی می باشد. بینی امید زندگانی به صورت صاف و سربالا جراحی شده است.

عمل بینی بازیگران ایرانی معروف

4. عمل بینی شهنام شهابی

شهنام شهابی متولد 17 اردیبهشت 1361 می باشد وی یکی از بازیگران ایرانی است که عمل بینی در چهره اش تغییرات زیادی ایجاد کرده است.

عمل بینی شهنام شهابی

5. عمل بینی سحر قریشی

سحر قریشی متولد 6 آذر سل 1366 است. قریشی نیز از بازیگرانی است که عمل بینی انجام داده است و فرم بینی اش ایده آل و متفاوت می باشد.

عمل بینی بازیگران ایرانی معروف

6. عمل بینی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی متولد 18 تیر سال 1359 است وی دارای لیسانس روانشناسی کودک نیز می باشد. فرم بینی این بازیگر خاص و متفاوت می باشد.

عمل بینی نیوشا ضیغمی

7. عمل بینی تینا آخوندتبار

این بازیگر متولد 5 خرداد 1368 می باشد که اصالتا مازندرانی است. فرم بینی این بازیگر با سایر اجزای صورتش به خوبی مطابقت و همخوانی دارد.

عمل بینی تینا آخوندتبار

8. عمل بینی پرستو صالحی

پرستو صالحی از بازیگران ایرانی است که در 9 آبان سال 1356 در تهران متولد شد. فرم بینی این بازیگر ایرانی باریک و زیبا می باشد.

عمل بینی پرستو صالحی

9. عمل بینی نگار فروزنده

نگار فروزنده متولد 3 تیر 1357 می باشد. این بازیگر چشمانی درشت دارد و بعد از انجام عمل بینی شخصیت چهره اش به صورت کلی تغییر کرده است.

عمل بینی نگار فروزنده

10. عمل بینی آرام جعفری

آرام جعفری متولد 22 بهمن سال 1359 در تهران می باشد. جراحی بینی آرام جعفری به صورت عروسکی است به همین دلیل فاصله بینی و لب هایش بیشتر به نظر می رسد و همین امر باعث شده است که در ظاهر او تغییرات زیادی ایجاد شود.

عمل بینی آرام جعفری

11. عمل بینی سحر جعفری جوزانی

سحر جوزانی متولد 11 تیر سال 1357 در سانفراسیسکو می باشد. وی بازیگر و نویسنده و شاعر ایرانی و آمریکایی می باشد. این بازیگر نیز برای ایجاد تغییرات مثبت در ظاهرش عمل زیبایی بینی انجام داده است.

عمل بینی بازیگران ایرانی

12. عمل بینی شیلا خداداد

شیلا خداداد متولد 14 آبان سال 1359 در تهران می باشد. همسر وی از جراحان زیبایی مشهور و معروف می باشد. فرم بینی شیلا خداداد بی نظیر می باشد و با سایر اجزای صورتش مطابقت و همخوانی زیادی دارد.

عمل بینی شیلا خداداد

13. عمل بینی هانیه توسلی

هانیه توسلی متولد 14 خرداد 1358 در همدان می باشد. عمل زیبایی بینی این بازیگر زیاد محسوس نیست و فرم بینی اش تا حدودی بزرگ به نظر می رسد.

عمل بینی هانیه توسلی

14. عمل بینی لیلا حاتمی

لیلا حاتمی متولد 9 مهر سال 1351 می باشد. بینی او به صورتی عمل شده است که باریک و تا حدودی نوک تیز می باشد.

عمل بینی لیلا حاتمی

15. عمل بینی کتایون ریاحی

کتایون ریاحی متولد 10 دی سال 1340 است. جراحی بینی این بازیگر به صورتی انجام شده است که با سایر اجزای صورتش مطابقت و همخوانی دارد.

عمل بینی کتایون ریاحی

16. عمل بینی صبا کمالی

صبا کمالی متولد 24 شهریور سال 1355 در ساری است. جراحی بینی وی چهره شادش را به چهره ای عبوس تبدیل کرده است.

عمل بینی بازیگران ایرانی معروف

17. عمل بینی ترلان پروانه

ترلان پروانه از بازیگرانی ایرانی جوان و مشهور می باشد. عمل بینی وی نیز به صورتی انجام شده است که فرم بینی اش باریک و متفاوت به نظر می رسد.

عمل بینی ترلان پروانه

18. عمل بینی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت سال 1360 می باشد. بینی این بازیگر بعد از انجام عمل زیبایی بسیار ظریف شده است که با سایر اجزای صورتش هماهنگی و مطابقت دارد.

عمل بینی بهنوش طباطبایی

19. عمل بینی شراره رخام

شراره رخام متولد 17 مرداد سال 1350 می باشد. این بازیگر به جذابیت ظاهری اش اهمیت زیادی می دهد از این رو بینی خود را به صورتی عمل کرده است که با سایر اجزای صورتش مطابقت و همخوانی زیادی دارد.

عمل بینی شراره رخام

20. عمل بینی آنا نعمتی

آنا نعمتی متولد 20 تیر سال 1356 در شاهرود می باشد. فرم بینی این بازیگر بعد از عمل زیبایی باریک و متعادل شده است.

عمل بینی آنا نعمتی

توجه داشته باشید که عمل بینی بازیگران ایرانی فقط روی صورت آن ها زیبا می باشد بنابراین بهتر است شما در صورت تمایل به انجام جراحی زیبایی بینی شبیه بازیگر مورد علاقه خود از مطابقت و همخوانی فرم بینی وی با فرم سایر اجزای صورتتان مطمئن شوید و علاوه بر این مدل بینی که انتخاب می کنید باید با فرم پیشانی و لب و چشم هایتان نیز مطابقت داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا