مقالاتمقالات جراحی بینیمقالات جراحی زیبایی

فن آوری های جدید2022 در جراحی بینی، جراحی بینی را آسان تر کرد

فن آوری های جدید در جراحی بینی

به گفته آکادمی جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت آمریکا (AAFPRS) هر سال نیم میلیون نفر برای تغییر ظاهر بینی خود به دنبال مشاوره هستند. جراحی زیبایی بینی همچنان محبوب‌ترین و رایج‌ترین روش جراحی پلاستیک برای مردان و زنان زیر 35 سال است.

با این حال، بهبودی معمولی پس از جراحی بینی می‌تواند بسیار ناراحت کننده باشد و شامل تورم و کبودی شدید باشد. اگر به دنبال مشاوره نیز هستید، در نظر بگیرید که با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا با شماره 09151672363 تماس بگیرید تا امروز مشاوره خود را تعیین کنید.

جراحی بینی 2022
عمل بینی از منظر قران

دکتر Jay Dutton، مرکز پلاستیک صورت Midwest توضیح می‌دهد: «تا این مرحله، بیماران جراحی بینی به دلیل تورم در چند روز اول پس از جراحی، تنفس بینی محدودی داشتند. آنها همچنین معمولاً اطراف چشم ها دچار کبودی می شوند و مجبورند تا 14 روز از پانسمان و آتل بینی حجیم استفاده کنند.

این روند طولانی نقاهت و بازگشت به کار برخی از بیماران را از انجام جراحی بینی منصرف می کند.

خبرهای خوبی برای بیماران علاقه مند به جراحی بینی در منطقه شیکاگو در راه است. دکتر داتون اکنون از فناوری‌های جدید، از جمله جراحی بینی با حداقل تهاجم و تصویربرداری سه بعدی استفاده می‌کند تا بهبودی سریع‌تر و بازگشت به کار را بسیار آسان‌تر کند. دکتر داتون توضیح می‌دهد: «بزرگ‌ترین مزایای جراحی بینی با حداقل تهاجم، تورم کمتر بعد از عمل، دوره نقاهت کوتاه‌تر، و بدون برش خارجی است.

جراحی بینی 2022

در طی یک جراحی بینی با حداقل تهاجم، جراح از برش های کوچکی که در بینی پنهان شده است استفاده می کند. جراحی از طریق برش های کوچک با استفاده از ابزار ظریف انجام می شود. پوستی که استخوان ها و غضروف بینی را می پوشاند بلند می شود و امکان دسترسی به داخل بینی را فراهم می کند.

بسته به بینی بیمار، یا استخوان یا غضروف برداشته می‌شود که اندازه و شکل بینی را کاهش می‌دهد، یا غضروف معمولاً از سپتوم پیوند می‌شود تا به بینی اضافه شود. هنگامی که بینی به اندازه و شکل دلخواه رسید، پوست بینی مجدداً قرار می گیرد و برش ها بسته می شوند.

دکتر داتون توضیح می دهد: “زیبایی روش کم تهاجمی این است که بیماران می توانند بلافاصله پس از بیدار شدن در اتاق ریکاوری نفس بکشند.” آنها نیازی به بسته بندی گاز ندارند و در برخی موارد اصلاً در بینی وجود ندارند. اگر آتل های پلاستیکی کوچکی قرار داده شوند، توخالی هستند تا بیماران بتوانند نفس بکشند، حتی گاهی بهتر از قبل از عمل. وقتی آن ها بیرون می آیند، بیماران تقریباً همیشه بهتر از قبل از عمل نفس می کشند.

بینی برای افراد با صورت گرد

عوامل متعددی وجود دارد که جراحی بینی کم تهاجمی را نسبت به سایر روش ها برتری می دهد. دکتر داتون توضیح می دهد: «این ویژگی استفاده از یک آندوسکوپ، که یک دوربین کوچک است، برای تجسم دقیق آنچه در داخل حفره بینی انجام می دهیم، است. ما همچنین از مته های بسیار کوچک برای حرکت دادن استخوان و حفظ ساختارهای بینی که برای حمایت از بینی مهم هستند استفاده می کنیم.

در مرکز پلاستیک صورت Midwest، دکتر داتون همچنین از تصویربرداری سه بعدی برای جلوگیری از آسیب دیدن ساختارهای طبیعی در طول جراحی استفاده می کند. دکتر داتون توضیح می دهد: “من از ناوبری توموگرافی کامپیوتری سه بعدی برای کمک به راهنمایی برخی تکنیک ها استفاده می کنم.” من حتی از نرم‌افزار تخصصی برای ایجاد یک مدل سه بعدی از مشکلات آناتومیکی استفاده می‌کنم تا حرکت‌های دقیق قبل از عمل را برنامه‌ریزی کنم.»

پیشرفت های زیادی در زمینه جراحی بینی با حداقل تهاجمی ادامه دارد. دکتر داتون توضیح می‌دهد: «من فکر می‌کنم هیجان‌انگیزترین جهتی که جراحی بینی با حداقل تهاجمی پیش می‌رود، شامل مهندسی زیستی بافت غضروف خود بیمار است. در نهایت، ما حتی ممکن است از چیزی مانند چاپگر سه بعدی استفاده کنیم که قالب بینی را چاپ کند. سپس با سلول های غضروفی خود بیمار اجرا می شود و دوباره در بینی کاشته می شود. ما دائماً در حال بررسی راه‌های بهتر برای تکمیل این جراحی هستیم.»

دکتر داتون توضیح می‌دهد که اگرچه فناوری‌های جدید برای بهبودی ایمن و سریع بسیار مهم هستند، کلید یک نتیجه موفقیت‌آمیز کار با جراحی است که جراحی‌های زیادی انجام داده است و بهترین علاقه شما را در دل دارد.

دکتر داتون با بیش از 15 سال سابقه در تمامی جنبه های جراحی زیبایی صورت، به ویژه در جراحی بینی پیشرفته، دارای گواهینامه دو برد در هر دو زمینه گوش و حلق و بینی و جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت می باشد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا