مقالاتمقالات جراحی زیبایی

جراحی بینی گوشتی مردانه چقدر موفقیت آمیز است ؟

جراحی بینی گوشتی

عمل زیبایی بینی در بین مردان امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده است و علاوه بر این اگر آقایان بینی با فرم مناسبی داشته باشند زاویه فک و چانه و سایر اجزای صورت آن ها نیز خوش فرم تر به نظر می رسد. در ادامه نحوه جراحی بینی گوشتی مردانه و درصد موفقیت آمیز بودن این نوع عمل زیبایی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

بررسی جراحی بینی گوشتی مردانه

بینی مهم ترین عضو در صورت به شمار می رود از این رو بهتر است افرادی که دارای بینی با فرم نامطلوب و گوشتی هستند با انجام جراحی بینی گوشتی مردانه تغییرات مثبتی را در فرم بینی خود ایجاد نمایند و علاوه بر این عیب های موجود در فرم بینی شان را برطرف نمایند.

عمل بینی گوشتی برای آقایان

نحوه عمل بینی گوشتی برای آقایان

بهترین جراح بینی گوشتی ابتدا باید فرم بینی را آنالیز و تجزیه کند سپس به بررسی غضروف ها بپردازد و اگر غضروف ها قابلیت جمع شدن را داشته باشند این کار را انجام بدهد سپس غضروف ها را تقویت نماید.

دقت به تناسب فرم بینی بعد از عمل با سایر اجزای صورت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا اگر بینی بعد از انجام عمل زیبایی کوچک شود یا دارای قوس زیادی باشد مشکلات تنفسی را در فرد ایجاد می کند.

پوست بینی گوشتی ضخیم می باشد و این فرم بینی دارای غده های چربی زیادی است همچنین بینی گوشتی دارای غضروف هایی ضعیف می باشد و دلیل حساسیت جراحی بینی گوشتی مردانه نیز همین ساختار ضعیف بینی است از این رو به افراد توصیه می شود بعد از انجام عمل جراحی بینی به مدت طولانی تری چسب مخصوص را روی سطح بینی خود قرار بدهند.

عمل بینی گوشتی

با توجه به اینکه ساختار بینی آقایان با خانم ها تفاوت دارد از این رو جراح همیشه به آقایان پیشنهاد می دهد که فرم بینی آن ها بعد از عمل به صورت طبیعی و مردانه درآید زیرا بینی با فرم ظریف زنانه و عروسکی می باشد همچنین بینی با فرم طبیعی با چهره آقایان تناسب بیشتری دارد.

جراحی-بینی-در-مشهد
جراحی-بینی-در-مشهد

پوست بینی گوشتی مردانه ضخیم تر می باشد و علاوه بر این بینی آقایان کلفت تر است و استخوان و غضروف هایش نیز محکمتر می باشد در فرم بینی اغلب آقایان نیز اغلب انحراف و شکستی بر اثر ضربات ورزشی و انجام ورزش های سنگین دیده می شود که این نواقص را می توان به کمک عمل بینی گوشتی رفع کرد.

بررسی درصد موفقیت عمل بینی گوشتی مردانه

عمل بینی گوشتی برای آقایان چقدر موفقیت آمیز است ؟

استفاده از روش های قدیمی برای جراحی بینی گوشتی مردانه تاثیرگذار نمی باشد زیرا در این روش ها غضروف های بینی تراشیده و نازک می شد و با گذشت زمان بینی به فرم و حالت قبلی اش باز می گشت ولی امروزه در عمل زیبایی بینی گوشتی غضروف های بینی تقویت می شوند و ساختار این فرم بینی استحکام پیدا می کند و علاوه بر این بینی فرم دهی می شود همچنین برگشت پذیری و افتادگی بینی گوشتی به حداقل یا صفر می رسد. در این روش غضروف از تیغه وسط بینی یا سپتوم برداشته می شود و در قسمت نوک بینی قرار داده می شود و همین امر باعث تقویت غضروف های نوک بینی می گردد.

برای عمل بینی همچنین از لیزر استفاده می شود که استفاده از لیزر بدون بیهوشی می باشد ولی استفاده از لیزر برای این فرم بینی قابل انجام نمی باشد و علاوه بر این لیزر نمی تواند روی بافت و غضروف بینی تغییراتی را ایجاد نماید.

عمل زیبایی بینی

تمام عوارض ناشی از هر جراحی بینی به جراح مرتبط است و اگر جراح تخصص داشته باشد هیچ عوارضی ناشی از جراحی بینی گوشتی رخ نمی دهد همچنین جراح اگر تجربه و مهارت کافی داشته باشد در حین عمل با هر مشکلی مواجه شود می تواند آن را به راحتی برطرف کند و علاوه بر این عمل بینی گوشتی مردانه موفقیت آمیز خواهد بود همچنین اگر عمل بینی توسط پزشکی حاذق و ماهر انجام گردد نتیجه درخشانی حاصل می شود. توجه داشته باشید که مراقبت های قبل و بعد از عمل نیز باید بدرستی انجام شود که بیمار دیگر نگران بازگشت فرم بینی اش نباشد.

عمل زیبایی بینی گوشتی مخصوص آقایان

در این مطلب با نحوه جراحی بینی گوشتی مردانه و درصد موفقیت این عمل زیبایی آشنا شدید که امیدواریم اطلاعات لازم را در زمینه این عمل زیبایی بدست آورده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا