مقالات جراحی زیبایی

چرا قیمت عمل بینی متفاوته ؟ مقایسه قیمت های جراحان در سال 1400

قیمت عمل بینی

برای ایجاد تغییر در فرم بینی از عمل زیبایی بینی استفاده می شود و هدف از این عمل افزایش جذابیت و رفع عیب های موجود در فرم بینی می باشد. توجه داشته باشید که بیمه در زمینه این عمل زیبایی هیچ هزینه ای را پرداخت نمی کند ولی اگر عمل بینی با هدف رفع مشکلات تنفسی انجام شود بیمه هزینه عمل را تحت پوشش قرار می دهد. تعرفه و هزینه های جراحی بینی هر ساله افزایش پیدا می کنند که در ادامه این مطلب به بررسی قیمت عمل بینی در سال 1400 خواهیم پرداخت.

بررسی قیمت عمل بینی در سال 1400

هزینه عمل بینی گوشتی و استخوانی در نهایت توسط جراح مشخص می گردد و علاوه بر این فاکتورهایی روی تعیین هزینه جراحی بینی تاثیرگذار هستند.

توجه داشته باشید که بهتر است برای انجام عمل بینی هرگز به هزینه عمل توجه نکنید و از کیفیت کار جراح مطلع شوید زیرا اگر جراح مهارت لازم را نداشته باشد ممکن است بعد از انجام جراحی زیبایی بینی دچار مشکلات زیادی شوید و در برخی از مواقع نیز مجبور به انجام جراحی ترمیمی بینی شوید.

قیمت جراحی بینی

بررسی عوامل تعیین کننده هزینه عمل بینی

فاکتورهایی که بیشترین تاثیر را روی تعرفه جراحی زیبایی می گذارند عبارتند از :

  1. مهارت و تخصص جراح
  2. تجربه جراح
  3. ویژگی های بینی
  4. جراحی بینی قبلی
  5. نوع تکنیک جراحی
  6. موقعیت جغرافیایی

عوامل تاثیرگذار برای قیمت عمل بینی

بررسی هزینه جراحی بینی گوشتی در سال 1400 

بینی گوشتی به بینی هایی اطلاق می شود که دارای پوست ضخیم با غدد چربی زیاد هستند و این فرم بینی دارای غضروف هایی ضعیف نیز می باشد. عمل بینی گوشتی دارای پیچیدگی هایی است به همین دلیل قیمت عمل این فرم بینی بیشتر است. قیمت عمل بینی گوشتی در سال 1400 حدودا بین 12 تا 16 میلیون تومان می باشد. قیمت عمل بینی گوشتی

بررسی هزینه جراحی بینی استخوانی در سال 1400

بینی استخوانی دارای پوستی ظریف است و غدد چربی این فرم بینی نیز بسیار کم است و می توان گفت که مشکل عمده این فرم بینی وجود قوز بینی است.

هزینه عمل بینی استخوانی نسبت به قیمت عمل بینی گوشتی کمتر است. در سال 1400 هزینه عمل بینی بین 11 تا 15 میلیون تومان برآورد شده است.

هزینه جراحی بینی استخوانی

هزینه عمل ترمیمی بینی چقدر است ؟

برخی از افراد با گذشت سال ها از انجام عمل بینی ممکن است دچار مشکلاتی نظیر تغییر در فرم بینی و مشکل تنفسی و … شوند که در این صورت باید عمل ترمیمی بینی را انجام دهند.

اگر شما به تازگی عمل بینی انجام داده اید ولی نتیجه عمل زیبایی تان رضایت بخش نیست و با شکست مواج شده است نیاز به انجام عمل ثانویه بینی دارید که هزینه این عمل بیشتر از هزینه عمل اولیه می باشد و اگر عمل ترمیمی بینی توسط خود جراح انجام شود اغلب هزینه عمل توافقی است و ممکن است جراح هزینه ای دریافت نکند و فقط شما هزینه اتاق عمل را پرداخت نمایید.

هزینه جراحی زیبایی بینی

چگونه می توان هزینه عمل بینی را کاهش داد ؟

به هیچ عنوان برای کاهش قیمت عمل بینی تلاش نکنید و علاوه بر این برای انجام این عمل هرگز جراح بی تجربه و یا ناشناخته ای را انتخاب نکنید زیرا ممکن است سال های بعد مجبور شوید به خاطر تغییر در فرم بینی و سایر مشکلات عمل بینی ترمیمی را انجام بدهید که همانطور که ذکر شده هزینه این عمل بیشتر از هزینه عمل اولیه بینی است.

در هر صورت اگر تمایل دارید هزینه عمل بینی را کاش بدهید راه حل های زیر می توانند به شما کمک کنند :

1. اگر مشکل تنفسی دارید و همزمان تمایل دارید جراحی زیبایی بینی را هم انجام بدهید می توانید با مشورت گرفتن از یک کارشناس بیمه درمانی یا جراح تا حدودی هزینه ها را کاهش بدهید.

2. اگر تمایل دارید همراه با عمل زیبایی بینی عمل هایی نظیر لیفت لب و لیفت شقیقه و … را انجام بدهید جراح می تواند هزینه ها را برای شما مقداری کاهش بدهد.

بررسی هزینه جراحی زیبایی بینی گوشتی و استخوانی

چرا هزینه عمل بینی هر ساله تغییر می کند ؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا هر ساله تعرفه های عمل بینی تغییر می کنند؟ که در این صورت بهتر است بدانید هزینه همه خدمات پزشکی هر ساله به مقدار معینی افزایش پیدا می کنند که هزینه عمل بینی نیز از این قانون مستثنی نیست.

برای رزرو و نوبت گیری آنلاین نزد برترین پزشکان مشهد لطفا کلیک کنید. . با مجرب ترین پزشکان مشاوره کنید و انتخاب دقیق تری برای درمان داشته باشید.

عمل بینی در سال 1400 نیز همانطور که مشاهده کردید به مقدار 25 تا 40 درصد افزایش پیدا کرده است که این قیمت برای پزشکان مختلف متفاوت می باشد.

هزینه عمل زیبایی بینی مخصوص آقایان و خانم ها

در این مطلب به بررسی قیمت عمل بینی در سال 1400 پرداختیم که امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا