مقالاتمقالات جراحی زیبایی

راهکارهای افزایش سایز سینه

راهکارهای افزایش سایز سینه

اغلب زنانی که دارای سینه های کوچک هستند احساس بدی دارند و گاها دچار استرس می شوند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید می توانید به کمک انواع جراحی زیبایی و انجام ورزش های مخصوص ، به افزایش سایز سینه های خود کمک کنید.

روش هایی برای افزایش سایز سینه

داشتن سینه های خوش فرم و با سایز مناسب آرزوی هر خانمی است و امروزه روش های زیادی برای کاهش و افزایش سایز سینه ها وجود دارد که شما می توانید به کمک آن ها تغییرات مثبتی را در شکل ظاهری سینه های خود ایجاد کنید.

روش های کاربردی برای افزایش سایز سینه ها

روش های جراحی پلاستیک سینه برای بزرگ کردن اندازه سینه ها

امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند از روش های جراحی زیبایی سینه برای فرم دادن به سینه های خود استفاده نمایند زیرا به کمک این روش ها می توانند سریع تر به نتیجه دلخواه خود برسند.

افزایش سایز سینه ها با روش های کاربردی

1.بزرگ کردن سینه به کمک تزریق چربی

در روش جراحی سینه با تزریق چربی ، چربی اضافه از بدن فرد دریافت می شود و به سینه ها تزریق می گردد تا بزرگ تر شوند و از تکنیک لیپوساکشن برای استخراج چربی اضافه از یک بخش از بدن و قرار دادن چربی در سینه ها استفاده می شود.

2. بزرگ کردن سینه ها به کمک ایمپلنت

در این روش سیلیکون یا ایمپلنت سالین به سینه ها وارد می شود تا بزرگ تر شوند که مکانسیم این دو روش یکسان می باشد و این روش ها شامل برش و بخیه ها هستند ولی اسکار نامرئی می باشد.

روش هایی برای بزرگ کردن سایز سینه

افزایش حجم سینه با تزریق چربی در مقایسه با پروتز سینه

1.هر دو روش شکل و اندازه سینه ها را افزایش می دهند.

2. از هر دو روش تزریق چربی به سینه و پروتز سینه برای رسیدن به سایز دلخواه سینه ها استفاده می شود.

3. هر دو روش برای افزایش و انتقال چربی به سینه ها قابل اعتماد می باشند و میزان موفقیت آن ها نیز بالا می باشد ولی دارای هیچ خطری نمی باشند.

4.افزایش سایز سینه ها بر پایه ایمپلنت باعث می شود تا شکل و اندازه سینه بهتر شود همچینن به کمک این روش خطر پارگی یا نشت وجود ندارد.

5. در بزرگ کردن سایز سینه ها به کمک انتقال چربی از چربی بدن خود فرد استفاده می شود از این رو هیچ ماده خارجی وارد بدن نمی گردد.

بزرگ کردن سینه ها

سایر روش ها برای بزرگ تر کردن سایز سینه ها

علاوه بر جراحی سینه می توانید از انواع قرص و کرم و لوسیون و فعالیت های وزرشی مختلف و … اندازه سایز سینه هایتان را بزرگ تر کنید که در ادامه به بررسی این روش ها خواهیم پرداخت.

1.قرص های گیاهی

یکی از روش های آسان برای افزایش سایز سینه استفاده از قرص های گیاهی می باشد که از این قرص ها برای فرم دادن به سینه ها نیز استفاده می شود. برای ساخت این قرص ها از ترکیب شنبلیله و نخل اره ای و سیب زمینی وحشی و رازیانه و دانگ کوای و بوته خار و دامیانا استفاده می شود که این ترکیبات باعث بزرگ شدن اندازه سینه ها می شوند و بافت سینه خانم ها مانند آنچه در زمان بلوغ اتفاق می افتد شروع به رشد می کند.

این قرص ها همچنین استروژن گیاهی را وارد بدن می کنند و با ایجاد تغییر در هورمون ها باعث رشد بافت های ظریف سینه می شوند و از قسمت داخلی سایز سینه ها را بیشتر می کنند. توجه داشته باشید که استروژن گیاهی فرآورده طبیعی می باشد و سالم و بی خطر است و اگر واقعا در این قرص ها وجود داشته باشد سایز سینه ها بزرگ تر می شود. توجه داشته باشید که برای رسیدن به نتیجه دلخواه از طریق این قرص ها باید به مدت 2 ماه قرص های گیاهی را استفاده نمایید همچنین این قرص ها دارای عوارض کمی هستند.

2. استفاده از کرم و لوسیون مخصوص بزرگ کردن سایز سینه ها

اگر شما تمایل دارید از کرم و لوسیون مخصوص استفاده نمایید باید فعالیت ورزشی نیز داشته باشید و این قرص و لوسیون ها مانند قرص های گیاهی عمل می کنند.

ترکیبات موجود برای ساخت این کرم و لوسیون ها مواد گیاهی به همراه مواد شیمیایی ملایم می باشند و این کرم ها قادر هستند تا رشد سلول های چربی را افزایش دهند و علاوه بر بزرگ کردن سینه ها باعث سفت و صاف شدن آن ها می شوند و به سینه ها فرم بهتری را می بخشند.

افزایش حجم سینه ها به کمک ورزش

بزرگ کردن سایز سینه به کمک حرکت ورزشی

روی سطحی صاف و به روی شکم بخوابانید و زانوهای خود را مقداری خم نمایید سپس قوزک پاهایتان را به شکل ضربداری روی یکدیگر قرار بدهید و کف دست ها را با شانه ها در یک امتداد قرار بدهید سپس آرنج ها را خم کنید و با حفظ تعادل روی کف دست ها و آرنج ها بدن را از زمین بلند نمایید به صورتی که قوزک پاهایتان حالت ضربدری خود را حفظ کرده باشند. در این حالت شما وزن زیادی را بلند نخواهید کرد و به هیچ وجه در زمان بلند کردن بدن از روی زمین نباید آرنج هایتان را صاف نمایید زیرا به مفصل ها صدمه وارد می شود سپس به آرامی کل بدن خود را پایین بیاورید ولی زمین نخوابید و باید زاویه را تا جایی کاهش دهید که بازوها به موازات زمین درآیند.

روز اول باید این حرکت را 10 بار انجام بدهید و به مرور زمان بیشتر این ورزش را انجام بدهید. در دو یا سه روز اول 10 بار و در روز چهارم نیز 11 بار و در روز پنجم نیز 12 بار این حرکت ورزشی را انجام بدهید.

بزرگ کردن سایز سینه با ورزش

در صورت تمایل می توانید به همراه فعالیت های ورزشی از کرم و قرص های افزایش سایز سینه استفاده نمایید که در این صورت به نتیجه بهتری می رسید.

افزایش سایز سینه ها با ورزش

در این مطلب روش های جراحی و غیر جراحی برای افزایش سایز سینه ها را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا