عمل زیبایی سینه

عمل زیبایی سینه با تزریق چربی

تزریق چربی از انواع عمل ها برای انتقال چربی از یک نقطه از بدن به نقطه دیگر می باشد و هدف از انجام این نوع عمل جوانسازی و زیبایی می باشد. از تزریق چربی برای عمل زیبایی سینه نیز استفاده می شود و خانم هایی که سینه های افتاده و کوچک و شل دارند می توانند از این عمل زیبایی استفاده نمایند.

عمل زیبایی سینه با تزریق چربی

از دهه 1990 جراحان پلاستیک از تزریق چربی یا پیوند چربی برای جوانسازی صورت و دست و سینه و پا و باسن و … استفاده می کردند و بررسی ها نشان می دهد که تزریق چربی می تواند باعث بهبودی آسیب های وارد شده به پستان ها گردد و در صورت کلی کاربرد تزریق چربی با تزریق ژل یکسان است و اگر شما تمایل دارید درمانی را انجام بدهید که نسبت به تزریق ژل دارای ماندگاری طولانی تری می باشد بهتر است از تزریق چربی استفاده نمایید. از عمل زیبایی سینه با تزریق ژل همچنین برای بهبود در ظاهر پستان ها و پر کردن انحنای غیر طبیعی آن ها یا پنهان کردن اثرات ایمپلنت پستان و لیفت سینه ها استفاده می شود.

تزریق چربی به سینه ها

نحوه عمل تزریق چربی به سینه ها چگونه است ؟

تزریق چربی به پستان باعث می شود تا سایز پستان ها افزایش پیدا کنند و در صورتی که شکل ظاهری پستان و وضعیت پوست آن در شرایطی مطلوب قرار داشته باشد بیمار کاندید خوبی برای تزریق چربی به سینه می باشد. توجه داشته باشید که اگر پوست پستان شما دارای شرایط خوبی نباشد سایز پستان ها را نباید خیلی زیاد افزایش بدهید و پیوند چربی نیز گزینه مناسبی برای افزایش سایز پستان ها نمی باشد. اگر شما ایمپلنت پستان انجام داده اید و تمایل دارید ظاهر پستان هایتان را اصلاح نمایید پیوند چربی می تواند به شما کمک زیادی کند.

تزریق چربی به پستان بهتر است توسط پزشک جراح پلاستیک انجام شود زیرا مرحله اصلی این شیوه لیپوساکشن می باشد و لیپوساکشن نیز یک نوع عمل جراحی به شمار می شود ولی خود عمل پیوند چربی دارای پیچیدگی خاصی نمی باشد و علاوه بر این کم تهاجمی است و در واقع می توان گفت بیشتر عوارض و خطرات تزریق چربی مربوط به لیپوساکشن می باشد.

تزریق چربی بر خلاف تزریق ژل نیاز به پزشکان ماهر و تجهیزات خاص دارد و به همین دلیل است که بیمار باید به کلینیک های مجهز مراجعه نماید تا این خدمت را انجام بدهد. در ادامه با مراحل پیوند چربی به سینه آشنا خواهید شد که امیدواریم بتوانید به کمک این عمل زیبایی به سینه های خود حالت و فرم بی نظیری را ببخشید.

مراحل تزریق چربی به سینه ها

اصول تزریق چربی به سینه ها به این صورت می باشد که ابتدا به کمک روش لیپوساکشن بافت چربی از منطقه ای خاص از بدن برداشته می شود و چربی استریل و خالص سازی می گردد و به کمک سرنگ به سینه ها تزریق می شود و به صورت کلی مراحل تزریق چربی به سینه ها به صورت زیر می باشد :

1.برداشت چربی

در طی جلسه های مشاوره و قبل از انجام عمل زیبایی سینه به کمک پزشک متخصص بخش هایی از بدن برای برداشت چربی انتخاب می شوند و در زمان عمل نیز پزشک بخش های انتخابی را به کمک بی حسی موضعی بی حس می کند و برش کوچکی را در این بخش ها ایجاد می کند سپس به کمک دستگاه لیپوساکشن عملیات برداشت چربی ها انجام می شود.

2. آماده سازی چربی ها

بافت چربی که از بدن برداشته می شود دارای ناخالصی های زیادی است که باید حذف شوند به همین دلیل چربی درون دستگاه خاصی به نام سانتریفیوژ قرار داده می شود که ناخالصی های موجود در چربی در این دستگاه از یکدیگر جدا می شوند و بافت چربی نیز در سرنگ های خاصی ریخته می شود تا برای تزریق آماده شوند.

3. تزریق چربی

در این مرحله از کانولا یا سرنگ های مخصوص استفاده می شود و تکنیک تزریق چربی بستگی به جراح دارد ولی اغلب تزریق بدین شکل می باشد که سوزن چند بار در محل مورد نظر وارد و سپس از آن خارج می شود و هر بار که سوزن وارد و خارج می شود داربست منظمی از چربی ها در بین لایه های منطقه مورد نظر قرار میگ یرند و این کار آنقدر تکرار می گردد که بیمار به نتیجه دلخواه خود برسد و برخی از جراحان علاوه بر استفاده از تکنیک تزریق از ماساژ نیز استفاده می کنند و در انتها نیز در محل تزریقات پانسمان انجام می شود.

عمل زیبایی سینه

توصیه هایی برای مراقبت های قبل از انجام عمل سینه با تزریق چربی

1.تا روز انجام این عمل زیبایی آب و مایعات به مقداری کافی بنوشید.

2. 6 هفته قبل از انجام این عمل زیبایی از دخانیات استفاده نکنید زیرا مصرف دخانیات باعث می شود تا زخم های شما به خوبی ترمیم نشوند.

3. قبل از انجام عمل از خوردن داروهایی نظیر آسپرین و ایبوپروفن و ویتامین ها و داروهایی که باعث افزایش خونریزی می شوند خودداری نمایید.

4. بهتر است در روز تزریق چربی یک نفر همراه برای مراجعه به کلینیک داشته باشید و توصیه می شود که همراه شما در راه برگشت به خانه و تا 24 ساعت بعد در کنارتان حضور داشته باشد تا در صورت نیاز به شما کمک کند.

جراحی زیبایی سینه ها

توصیه هایی برای مراقبت های بعد از انجام عمل سینه با تزریق چربی

1.مدت زمان کوتاهی بعد از اتمام جلسه درمانی بیمار باید در کلینیک تحت نظر باشد تا از سلامت وی اطمینان حاصل شود.

2. اغلب مراجعین به 7 تا 10 روز استراحت نیاز دارند و بهتر است در طول این مدت سرکار نروند.

3. حدود چند روز بعد از انجام جراحی نتایج شروع می شوند ولی گاهی برای رسیدن به نتیجه نهایی 6 ماه زمان لازم است که در طول این مدت باید صبور باشید و به بدن خود فرصت کافی را برای بهبودی بدهید.

عوارض تزریق چربی به سینه ها

بروز عوارض حاد در این نوع عمل نادر می باشد و ممکن است در قسمت سینه ها ورم و کبودی یا قرمزی ایجاد شود که بدون نیاز به انجام درمان حداکثر دو هفته زمان لازم است تا عوارض از بین بروند.

ماندگاری تزریق چربی به سینه ها چقدر است ؟

ماندگاری تزریق چربی به مهارت جراح بستگی دارد و اگر پزشکی به شما بگوید که دوام تزریق چربی کم می باشد در واقع این خود پزشک می باشد که توان انجام این عمل را به بهترین نحو ندارد و نتایج تزریق چربی نیز دائمی می باشد ولی با افزایش سن تا حدی این نتیجه به تحلیل می رود.

توجه داشته باشید که اگر وزن تان بیشتر از 10 کیلوگرم اضافه شود و اغلب دچار افزایش وزن هستید کاندید خوبی برای تزریق چربی نمی باشید.

 تزریق چربی به سینه ها

توجه داشته باشید افرادی که به بیماری های قلبی و عروقی دچار می باشند و همچنین وضعیت سلامت آن ها در شرایطی مطلوب قرار ندارد نباید از عمل زیبایی سینه با تزریق چربی استفاده نمایند زیرا ممکن است به بدن آن ها آسیب هایی وارد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا