مقالات جراحی زیبایی

جراحی بینی گوشتی مشهد

عمل بینی گوشتی یکی از حساس ترین و سخت ترین عمل ها است و شما باید برای انجام این عمل زیبایی به بهترین جراحی بینی گوشتی مشهد مراجعه نمایید تا از نتیجه کار راضی باشید و بینی تان خوش فرم و زیبا شود.

بررسی جراحی بینی گوشتی مشهد

بینی یکی از مهم ترین اجزای صورت است که روی زیبایی و فرم چهره تاثیر زیادی دارد بنابراین اگر بینی شما بزرگ و گوشتی است یا دارای فرمی نامطلوب می باشد بهتر است به بهترین جراحی بینی گوشتی مشهد مراجعه نمایید و عیب موجود در فرم بینی خود را رفع نمایید. در ادامه این مطلب در مورد ویژگی های بینی گوشتی و نحوه جراحی این فرم بینی و … مطالبی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

عمل بینی گوشتی در مشهد

مشخصات بینی گوشتی

1.این فرم بینی دارای پوستی ضخیم است و نسبت به بینی با فرم استخوانی دارای غضروفی ضعیف تر می باشد به همین دلیل به راحتی نمی توان روی این فرم بینی ها تغییراتی را ایجاد کرد.

2. بینی های گوشتی اغلب دارای نوک پهن و افتاده هستند و بیشتر ساختار بینی متشکل از بافت های چربی می باشد.

3. برای این فرم بینی ها باید بهترین جراح بینی را انتخاب نمایید تا مهارت و تجربه کافی داشته باشد تا شما بتوانید به فرم دلخواه بینی خود برسید.

4. بینی های گوشتی دارای دو نوع مختلف می باشند که عبارتند از :

  • بینی های گوشتی که بیشتر از چربی تشکیل شده اند.
  • بینی هایی که دارای پوست بسیار ضخیمی می باشند.

نحوه انجام عمل بینی گوشتی در مشهد

برای جراحی بینی از روش های جراحی بینی به صورت بسته و جراحی بینی به صورت باز استفاده می شود که انتخاب هر یک از این روش ها به شرایط بیمار و نظر جراح بستگی دارد.

برای جراحی بینی به صورت باز جراح در اطراف بینی برش هایی را ایجاد می کند و پوست بینی را به سمت بالا می آورد و با دید مستقیمی که روی ساختار بینی دارد تغییرات لازم را روی فرم بینی اعمال می کند و در نهایت نیز پوست بینی را برمی گرداند و بخیه می زند.

 

برای تماس با کارشناسان و رزرو مشاوره رایگان لطفا با شماره زیر تماس بگیرید:

جراحی-بینی-در-مشهد
جراحی-بینی-در-مشهد

برای جراحی بینی به صورت بسته جراح برش ها را از قسمت داخلی بینی ایجاد می کند و همه تغییرات لازم روی فرم بینی انجام می گردد. توجه داشته باشید که در این روش نیازی به ایجاد برش در سطح خارجی بینی وجود ندارد. دوران نقاهت در جراحی بینی به روش بسته کمتر از جراحی بینی به روش باز می باشد و التهاب و تورم نیز در این روش کمتر مشاهده می شود.

اگر نیاز به ایجاد تغییرات گسترده ای روی بینی نباشد جراح می تواند بدون بیهوشی این عمل زیبایی را انجام بدهد در غیر این صورت عمل بینی در مشهد باید تحت بیهوشی کامل انجام گردد.

افرادی که دارای بینی های گوشتی هستند و قصد انجام این عمل زیبایی را دارند اغلب نگران برگشت پذیری بینی خود هستند همچنین این افراد نگران این مسئله نیز می باشند که بینی آن ها بعد از مدتی دچار افتادگی شود در صورتی که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم در هنگام انجام جراحی بینی گوشتی در مشهد دیگر حجم زیادی از بینی برداشته نمی شود و بینی نیز بیش از اندازه کوچک نمی گردد همچنین در هنگام انجام عمل بینی جراح سعی دارد که غضروف های بینی را تقویت نماید با انجام این کار از افتادگی بینی یا برگشت پذیر بودن آن جلوگیری می گردد.

نحوه انجام عمل بینی گوشتی در مشهد

ویژگی های بهترین دکتر عمل زیبایی بینی گوشتی در مشهد

1.در جراحی بینی گوشتی مشهد توجه بر تقویت غضروف ها می باشد و جراح تلاش می کند که با تغییر ساختار غضروفی به پوست بینی شکل دلخواه را بدهد در صورتی که جراح دارای تبحر کافی در این زمینه باشد می تواند تغییرات قابل ملاحظه ای را در ظاهر بینی گوشتی ایجاد نماید و فرم زیباتری را به بینی ببخشد ولی نباید از جراح انتظار داشت که بینی گوشتی را به اندازه بینی استخوانی باریک کند.

2. برای انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در مشهد باید توجه داشته باشید که پزشک عمل های زیادی را روی بینی های گوشتی انجام داده باشد و علاوه بر این از عمل های قبلی اش نتایج مطلوب را بدست آورده باشد.

3. جراح دارای نمونه کارهای زیاد در خصوص جراحی بینی گوشتی باشد.

4. بیماران قبلی که این عمل زیبایی را انجام داده اند از نحوه انجام جراحی بینی گوشتی رضایت کافی را داشته باشند.

5. معاینه و بررسی بینی توسط پزشک با صبر و دقت زیادی انجام شود.

 

بهترین دکتر عمل زیبایی بینی گوشتی در مشهد

معیارهایی برای انتخاب جراح بینی گوشتی خوب در مشهد

1.پزشک سلامت بیمار را در الولویت قرار بدهد.

2. پزشک با اصول زیبایی شناسی آشنا باشد تا بتواند فرم بینی را به صورت فرم زیبایی تبدیل کند و علاوه بر این فرم بینی با سایر اجزای صورت مطابقت و همخوانی داشته باشد.

3. پزشک خوش برخورد باشد و در جلسه های مشاوره با بیمار به آرامی صحبت کند و به همه سوالات بیمار با حوصله پاسخ بدهد.

4. پزشک در انجام عمل زیبایی گوشتی تبحر و سابقه زیادی داشته باشد و علاوه بر این عمل های زیبایی بینی پیچیده ای را انجام داده باشد.

5. اگر بیمار از نظر روحی آمادگی لازم برای انجام جراحی بینی را نداشته باشد انجام عمل را به تعویق بیندازد.

معیارهایی برای انتخاب جراح بینی گوشتی خوب در مشهد

اقدامات قبل از انجام عمل بینی گوشتی

1.اولین اقدام برای انجام این عمل زیبایی مراجعه به بهترین جراح بینی گوشتی در مشهد می باشد و پزشک بعد از ویزیت و تعیین کردن وقت عمل باید آزمایشاتی را روی بیمار انجام بدهد.

2. بیمار قبل از عمل نباید از الکل و دخانیات استفاده کند زیرا این مواد مخدر باعث رقیق شدن خون می شوند.

3. بیمار قبل از انجام جراحی بینی گوشتی باید از خوردن غذاهای سنگین خودداری نماید و به مدت 8 ساعت نیز از خوردن غذا خودداری نماید.

مشخصات بینی گوشتی

4. بیمار در مورد خواسته ها و انتظارات خود از نتیجه جراحی بینی با پزشک به صورت کامل صحبت کند و او را در جریان فرم بینی دلخواه خود و خواسته هایش قرار بدهد.

5. بهتر است بیمار برای انجام جراحی بینی گوشتی در مشهد با یک همراه در بیمارستان یا کلینیک حضور پیدا کند.

6. بیمار 14 روز قبل از انجام جراحی بینی گوشتی نباید از آسپرین و داروهای ضد التهاب استفاده کند زیرا این داروها باعث افزایش احتمال خونریزی در زمان جراحی می شوند و علاوه بر این تورم و التهاب بعد از عمل نیز افزایش پیدا می کند.

7. در صورتی که بیمار به بیماری خاصی مبتلا می باشد باید قبل از عمل و در زمان مشاوره این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارد.

ویژگی های بهترین دکتر عمل زیبایی بینی گوشتی در مشهد

مراقبت های بعد از انجام عمل بینی گوشتی در مشهد

1.بیمار باید داروها و آنتی بیوتیک هایی که پزشک تجویز کرده است را به موقع مصرف نماید.

2. بعد از انجام عمل زیبایی بیمار باید از خوردن غذاهای سفت و خوراکی هایی که نیاز به جویدن زیاد دارند خودداری نماید و علاوه بر این بیمار باید غذاهای آبکی و مایعات و نوشیدنی هایی مقوی را میل کند.

3. تا چند ماه بعد از انجام جراحی بینی گوشتی نباید به بینی ضربه وارد شود و بهتر است برای جلوگیری از ضربه وارد شدن به بینی بیمار از چسب بینی استفاده نماید.

4. بیمار بعد از گذشت 3 تا 7 روز می تواند فعالیت های روزانه خود را انجام بدهد و تا یک مدت نباید ورزش ها و فعالیت های سنگینی را انجام بدهد.

5. بیمار تا بعد از چند هفته از گذشت انجام جراحی بینی گوشتی نباید به صورت مستقیم در معرض آفتاب و نور خورشید قرار بگیرد و از قرار دادن عینک طبی و آفتابی روی بینی خودداری نماید و اگر شما از عینک طبی استفاده می کنید می توانید روی بینی چسب بزنید سپس عینک را روی بینی قرار بدهید.

6. در زمان خواب بیمار باید سرش را بالاتر از بدن قرار بدهد و می تواند از چند بالشت استفاده کند.

اقدامات قبل از انجام عمل بینی گوشتی

عوامل موثر بر هزینه عمل بینی گوشتی در مشهد

عوامل زیادی بر برآورد هزینه جراحی بینی گوشتی مشهد تاثیرگذار است که در ادامه این مطلب به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت.

1.تجربه جراح

با توجه به میزان مهارت و تجربه جراح و سابقه کاری وی هزینه ها برای انجام این عمل زیبایی متفاوت می باشد.

 

برای تماس با کارشناسان و رزرو مشاوره رایگان لطفا با شماره زیر تماس بگیرید:

جراحی-بینی-در-مشهد

2. نوع بینی

فرم بینی افراد تاثیر زیادی روی قیمت جراحی بینی گوشتی مشهد دارد. افراد با بینی گوشتی یا غضروفی اغلب هزینه زیادی را باید برای انجام عمل زیبایی پرداخت نمایند ولی هزینه عمل بینی استخوانی اغلب کمتر است.

3. منطقه جغرافیایی

هزینه جراحی بینی گوشتی مشهد با توجه به منطقه جغرافیایی متفاوت می باشد و علاوه بر این جراحان خوب به دلیل وجود امکانات در شهرهای بزرگ اسکان دارند.

4. برآورد هزینه جراحی بینی گوشتی مشهد

بعد از انجام معاینه های لازم و ارزیابی میزان گوشتی بودن پوست بینی توسط پزشک ، هزینه عمل بینی گوشتی مشخص می شود همچنین این هزینه برای هر فردی متفاوت می باشد.

در این مطلب جراحی بینی گوشتی مشهد را مورد بررسی قرار دادیم که امیدواریم با مطالعه این مطلب توانسته باشید اطلاعات لازم را در زمینه عمل بینی گوشتی بدست آورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا