مقالات جراحی زیبایی

عمل بینی شرقی

عمل بینی شرقی

یکی از انواع جراحی هایی زیبایی که در سراسر دنیا مورد استقبال مردم قرار می گیرد جراحی بینی می باشد و کشور ما ایران نیز به دلیل داشتن متقاضیان زیاد برای جراحی بینی در رتبه اول دنیا قرار دارد. در ادامه به بررسی عمل بینی شرقی خواهیم پرداخت که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

بررسی عمل بینی شرقی

هر کدام از نژادهای شرقی و اروپایی و … دارای فرم بینی متفاوت می باشند از این رو بهتر است جراح بینی قبل از انجام عمل زیبایی بینی به شناخت ظاهر بینی های نژاد مختلف بپردازد زیرا  عمل بینی شرقی با عمل بینی اروپایی و آفریقایی و … تفاوت هایی را دارد.

برای رزرو و نوبت گیری آنلاین نزد برترین پزشکان مشهد لطفا کلیک کنید. . با مجرب ترین پزشکان مشاوره کنید و انتخاب دقیق تری برای درمان داشته باشید.

بررسی عمل بینی شرقی

بررسی جراحی بینی در نژاد شرقی و نژادهای مختلف

هدف از انجام جراحی بینی در همه جای دنیا افزایش زیبایی و جذابیت ظاهری فرد می باشد و فرم دادن به بینی برای نژادهای مختلف با یک هدف انجام می شود و آن هدف نیز زیباسازی است. بینی نژاد ایتالیایی قوز دار است بنابراین افراد با این نژاد تمایل دارند که قوز بینی خود را از بین ببرند و افرادی که در قسمت شرقی آسیا زندگی می کنند بینی آن ها در قسمت پل به سمت داخل دارای فرو رفتگی می باشد که برای انجام عمل بینی این افراد از تکنیک تقویت پل بینی استفاده می شود تا پشت بینی حالتی صاف و زیباتر داشته باشد.

عمل بینی شرقی

1. عمل بینی شرقی

نژاد آسیای جنوب شرقی در منطقه ای وسیع از حوزه جغرافیایی جهان زندگی می کنند که این نواحی شامل کشورهای چین و کره و فیلیپین و ایران و افغانستان می باشد. این افراد دارای بینی کوتاه با ریشه ای کوتاه می باشند و بینی آن ها نیز صاف و پهن است.

بینی مردم چینی و کره ای رشد کافی نداشته و نسبت به چهره آن ها کوچک می باشد و این عامل باعث می شود تا چهره آن ها به صورت پهن دیده شود و همین امر سبب ایجاد ظاهری نازیبا برای این افراد می باشد برای جراحی بینی این فرم بینی ها باید از غضروف های موجود در قسمت پشت و نوک بینی استفاده نمود و این غضروف ها از خود بدن فرد و از قسمت تیغه وسط بینی و دنده ها برداشته می شوند همچنین به کمک پروتز نیز می توان این نواحی را ترمیم نمود.

عمل زیبایی بینی

در حالت کلی معیار عمل بینی در خانم ها نسبت به آقایان متفاوت می باشد و آنچه خانم های ایرانی از عمل بینی انتظار دارند با آنچه که در کتاب های جراحی بینی ذکر شده است مقداری متفاوت می باشد و اغلب خانم ها تمایل دارند بعد از انجام این عمل زیبایی ، بینی آن ها ظریف و باریک و کوچک شود و چرخشی حدود 190 درجه در نوک بینی ایجاد شود و علاوه بر این در قسمت پشت بینی نیز قوس ملایمی وجود داشته باشد.

جراحی-بینی-در-مشهد
تماس با کارشناسان سلامتی بدون مرز برای مشاوره رایگان و رزور وقت جراحی زیبایی

در طی سال های اخیر اغلب خانم ها به داشتن بینی با فرم طبیعی علاقه زیادی نشان داده اند و تعداد متقاضیان عمل بینی فانتزی یا عروسکی در ایران کاهش پیدا کرده است.

عمل بینی شرقی چگونه است ؟

عمل بینی برای آقایان ایرانی نیز دارای اهمیت زیادی است و مردان ایرانی تمایل دارند افتادگی بینی و پهن بودن بینی شان را توسط جراحی زیبایی رفع نمایند علاوه بر این به کمک جراحی بینی می توان کج بودن و قوز بینی را هم از بین برد.

در هنگام عمل بینی شرقی مردانه باید توجه داشت که بینی فرم مردانه خودش را حفظ نماید و حالت طبیعی تری داشته باشد.

عمل بینی شرقی مردانه

2. عمل نژاد آفریقایی

بینی این افراد به صورت پهن و صاف می باشد و پره های بینی آن ها نیز بزرگ است و پل بینی شان دارای فرورفتگی می باشد و برای عمل این گونه بینی ها از روش خاصی استفاده می شود.

 عمل بینی نژادهای مختلف

3. عمل بینی نژاد عرب خاورمیانه ای

بینی این افراد به شکل استخوانی و با ارتفاعی زیادی است و علاوه بر این بینی آن ها دارای قوز و پوستی ضخیم می باشد و نکته مهمی که در جراحی بینی این افراد باید مد نظر داشت تناسب بین بینی با چهره فرد است.

عمل بینی عربی

4. عمل بینی نژاد اروپایی

این کشورها شامل اسپانیا و فرانسه و انگلیس و استرالیا می باشند. ویژگی بینی نژاد اروپایی این می باشد که پل بینی آن ها صاف و باریک است و نوک بینی و پره های بینی نیز بیرون زده و برجسته می باشد و بینی افراد با این نژاد باید به صورتی عمل شود که کوچک و قلمی شود.

عمل بینی شرقی

در این مطلب به بررسی تفاوت عمل بینی شرقی با سایر نژادها پرداختیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا