مقالات جراحی زیباییمقالات متخصص زنان

عمل بالا بردن سینه

به عمل بالا بردن سینه ماستوپکسی یا لیفت سینه گفته می شود و این عمل زیبایی توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام می گردد که به بهترین شکل سینه به سمت بالا کشیده می شود و جوانسازی فوق العاده در قسمت سینه انجام می شود به کمک انجام این عمل زیبایی پستان های تو خالی و پیر به راحتی شاداب و جوان می شوند و نوک پستان ها نیز به سمت بالا فرم داده می شوند.

نحوه عمل بالا بردن سینه

سینه در زیبایی بالاتنه خانم ها تاثیر زیادی دارد و بعد از زایمان و شیردهی فرم سینه ها اغلب خانم ها نامطلوب می شوند و اگر شما نیز سینه هایی خوش فرم ندارید بهتر است به کمک جراحی زیبایی سینه های خود را به سمت بالا بکشید. در ادامه این مطلب نحوه لیفت سینه ها را به کمک جراحی زیبایی در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

لیفت سینه ها

چه افرادی کاندید خوبی برای لیفت سینه ها می باشند ؟

1.خانم هایی که دچار افتادگی پستان شده اند.

2. خانم هایی که به دلیل بالا رفتن سن و کاهش الاستیته بودن پوست دچار افتادگی پستان شده اند.

3. افرادی که سابقه شیردهی دارند و به همین دلیل سینه هایشان افتاده است.

4. خانم هایی که به دلیل کاهش و افزایش وزن دچار افتادگی پستان شده اند.

5. خانم هایی که از ابتدا فرم سینه های افتاده مواجه شده اند.

6. خانم هایی که نوک سینه های آن ها دارای عدم تقارن هستند.

لیفت سینه ها

جراحی لیفت سینه ها به چه دلیلی انجام می شود ؟

این نوع جراحی با هدف بهبود در ظاهر خانم ها انجام می گردد توجه داشته باشید که بعد از انجام جراحی بالا بردن سینه ، فرم پستان ها باید بدون نقص باشد همچنین در این نوع عمل پوست های اضافه برداشته می شود و هاله نوک پستان ها به محلی بالاتر انتقال داده می شوند و در نتیجه فرم سینه ها بهتر و زیباتر می شود.

برای رزرو و نوبت گیری آنلاین نزد برترین پزشکان مشهد لطفا کلیک کنید. . با مجرب ترین پزشکان مشاوره کنید و انتخاب دقیق تری برای درمان داشته باشید.

برای انجام این نوع عمل باید مراحل را با صبر و حوصله طی کنید و علاوه بر این عمل لیفت سینه ها باید با تحقیق کافی انجام شود تا بیمار به نتیجه مطلوبی برسد همچنین مراحل این نوع جراحی ساده می باشد و نیاز به جراحی ترمیمی وجود ندارد و علاوه بر این مشکلات متعددی در این حوزه وجود ندارد.

برش هایی برای لیفت سینه

برای انجام عمل لیفت سینه باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم ؟

1.تحقیق در حوزه انتخاب پزشک متخصص

2. جلسه مشاوره حضوری قبل از انجام عمل زیبایی

3. برای انجام عمل لیفت سینه ها آماده شوید.

نکاتی برای لیفت سینه ها

جراحی لیفت سینه ها چگونه انجام می شود ؟

پزشک متخصص شرح حال بیمار و سابقه پزشکی و دارویی وی را مجددا برسی می کند سپس پزشک به صورت ایستاده و به کمک ماژیک قسمت های مورد نیاز را برای انجام عمل و برداشتن پوست سینه یا انتقال هاله نوک سینه مشخص می کند.

پزشک بیهوشی نیز با در نظر گرفتن حساسیت های دارویی و ملاحظات این چنینی به کمک بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی بیمار را برای انجام عمل بالا بردن سینه ها آماده می کند و بعد از بیهوشی نیز در محل هایی که از قبل مشخص شده است برش هایی ایجاد می شود تا به کمک آن ها عمل لیفت سینه ها انجام گردد.

برش سینه ها برای انجام این عمل به صورت لنگری زده می شوند و فضای اطراف هاله نوک سینه نیز در هنگام زدن این برش ها برداشته می شود سپس نوک هاله به محل جدید منتقل می شوند و این کار باعث می شود تا سینه ها جوان و سربالا به نظر برسند. بعد از اتمام عمل زیبایی محل برشی هایی که روی پوست ایجاد شده اند بخیه زده می شوند و در صورتی که پزشک صلاح ببیند در یک طرف سینه ها لوله درن نصب می گردد تا خونابه ها به سرعت از بدن خارج گردند و در نتیجه هیچ درد و تورمی در محل جراحی ایجاد نشود.

بررسی انواع برش ها برای لیفت سینه

بررسی انواع روش ها برای لیفت سینه ها

1.لیفت سینه ها به کمک برش هلالی

یکی از انواع روش های رایج برای لیفت سینه ها برش هلالی می باشد که در این نوع لیفت برشی کوچک و هلالی شکل دور هاله سینه زده می شود و هاله سینه ها به محل مورد نظر مجددا بخیه زده می شود این روش برای افرادی که افتادگی سینه به مقدار کمی دارند مناسب می باشد. لیفت سینه ها به روش هلالی به دلیل ایجاد برش محدود اغلب به همراه پروتز سینه مورد استفاده قرار می گیرد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

2. لیفت سینه ها به کمک برش دوناتی

بالا بردن سینه ها به کمک برش دوناتی همانطور که از نامش پیدا است شکلی مشابه با دونات را در سینه ایجاد می کند و این برش در ناحیه تیره تر هاله دور نوک سینه زده می شود و مانند روش برش هلالی به بزرگی کل قسمت هاله سینه انجام می گردد. از لیفت سینه دوناتی اغلب زمانی استفاده می شود که افتادگی سینه ها بسیار کم باشد و از این روش برای اصلاح اندازه هاله دور سینه ها نیز استفاده می شود.

بالا بردن سینه

3. لیفت سینه به کمک برش آبنباتی

این روش یکی از بهترین روش ها برای عمل لیفت سینه می باشد که در آن جراحی بالا بردن سینه زمانی انجام می شود که یک برش گرد دور هاله بزرگ سینه ایجاد شود و یک برش عمودی نیز از قسمت هاله تا پایین زیر سینه ها کشیده می شود. در این روش پزشک به راحتی امکان لیفت سینه ها را دارد و سفت شدن سینه ها نیز به کمک این روش انجام می شود که یکی از بزرگ ترین مزایا می باشد. اگر شما تمایل دارید لیفت سینه را به صورت اساسی انجام بدهید و استایل سینه هایتان را به صورت کلی اصلاح نمایید استفاده از روش لیفت سینه با برش آبنباتی از بهترین روش ها می باشد زیرا در این روش برش عمودی دارای اسکار پوستی می باشد که اغلب با استفاده از پمادهای ترمیم کننده بهبود پیدا می کند.

4. لیفت سینه ها به کمک برش لنگری یا T شکل

در شرایطی که سینه ها دچار افتادگی زیادی هستند و برای اعمال تغییر در آن ها نیاز به جدا کردن مقدار زیادی از پوست در این ناحیه می باشد از لیفت سینه با برش لنگری استفاده می گردد که در این روش از سه برش استفاده می گردد که یکی از برش ها در ناحیه اطراف هاله ایجاد می شود و مانند لیفت به روش آبنباتی یک برش عمودی نیز از پایین تا زیر سینه ایجاد می گردد همچنین برش سوم نیز در قسمت یک سوم پایینی دور سینه ها زده می شود تا حداکثر لیفت سینه از آن حاصل گردد.

 بالا بردن سینه ها

در این مطلب به بررسی عمل بالا بردن سینه ها به کمک روش های مختلف پرداختیم که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا