مقالات جراحی بینیمقالات جراحی زیبایی

عمل بینی در بیمارستان امام رضا مشهد

عمل بینی در بیمارستان امام رضا مشهد

بیمارستان امام رضا یکی از بزرگ ترین بیمارستان های شهر مشهد می باشد که در سال 1313 با 100 تخت و بخش داخلی و جراحی و درمانگاه و … تاسیس شد. بخش مربوط به گوش و حلق و بینی نیز در سال 1324 در بیمارستان امام رضا تاسیس شد. عمل بینی در بیمارستان امام رضا مشهد توسط پزشکانی با تجربه و با مهارت بالا انجام می شود و برای انجام این جراحی بیمار باید به جراحانی مراجعه نماید که با این بیمارستان قرار داد دارند.

بررسی عمل بینی در بیمارستان امام رضا مشهد

عمل بینی یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی در بین خانم ها و آقایان به شمار می رود و از آنجایی که بینی در مرکز صورت قرار دارد از این رو اگر خوش فرم باشد باعث ایجاد تغییرات مثبت در ظاهر افراد و افزایش اعتماد به نفس آن ها می شود همچنین از عمل بینی می توان برای درمان مشکلات تنفسی و بهبود وضعیت سلامتی بیمار استفاده کرد. در ادامه به بررسی عمل بینی در بیمارستان امام رضا مشهد خواهیم پرداخت که امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورید.

جراحی بینی در بیمارستان امام رضا مشهد

جراحی بینی در بیمارستان امام رضا

وجود دکترهایی با سابقه و با مهارت بالا در زمینه جراحی بینی در شهر مشهد باعث شده است تا این شهر تبدیل به منطقه ای محبوب برای انجام جراحی زیبایی بینی شود و اغلب افراد از خارج و داخل کشور برای انجام جراحی به این شهر مشهد مراجعه می کنند همچنین یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار روی جراحی بینی انتخاب جراحی مناسب است که تاثیر زیادی روی نتیجه عمل بینی دارد.

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال عمل بینی ارزان می باشید بهتر است این عمل را در بیمارستان های دولتی انجام بدهید زیرا قیمت عمل بینی در بیمارستان های دولتی نسبت به مراکز و کلینیک های خصوصی کمتر .
می باشد و علاوه بر این بیمه هیچ تعهدی در قبال هزینه های جراحی زیبایی بینی ندارد مگر اینکه متقاضی عمل بینی را به منظور یک عمل درمانی انجام بدهد.

درصد زیادی از افراد تمایل دارند عمل بینی را در بیمارستان امام رضا مشهد انجام بدهند زیرا هزینه جراحی بینی در این بیمارستان به دلیل پایین بودن هزینه پرسنل اتاق عمل و دستمزد متخصصان بیهوشی و … کمتر از سایر کلینیک ها و مراکز خصوصی می باشد ولی هزینه جراح با سایر مراکز تفاوت زیادی ندارد و در صورتی که شما تمایل دارید هزینه عمل بینی کمتر شود باید توسط رزیدنت ها این کار را انجام بدهید.

عمل بینی در بیمارستان امام رضا مشهد

نحوه عمل بینی در بیمارستان امام رضا مشهد بدین صورت است که بیمار تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرد و بسته فرم بینی دلخواه بیمار تغییرات روی بینی انجام می شود و در نهایت نیز پزشک محل برش ها را بخیه می زند و بینی را به کمک گچ و آتل پانسمان می کند.

بنابر تشخیص جراح بیمار چند ساعت بعد از انجام جراحی از بیمارستان مرخص می شود یا در صورت لزوم در بیمارستان بستری می شود.

عمل زیبایی بینی در بیمارستان امام رضا

بررسی هزینه جراحی بینی در بیمارستان امام رضا مشهد

قیمت عمل بینی در بیمارستان امام رضا مشهد مانند سایر جراحی های زیبایی به عوامل زیادی بستگی دارد .

برای رزرو و نوبت گیری آنلاین نزد برترین پزشکان مشهد لطفا کلیک کنید. . با مجرب ترین پزشکان مشاوره کنید و انتخاب دقیق تری برای درمان داشته باشید.

این عوامل عبارتند از :

1.دستمزد جراح :

بر اساس مهارت و تخصصی که پزشک در زمینه عمل زیبایی بینی دارد می تواند هزینه بالا یا پایین تری را دریافت نماید و می توان گفت یک جراح با سابقه نسبت به یک پزشک تازه کار هزینه بیشتری را برای انجام عمل زیبایی بینی دریافت می کند.

2. هزینه بیمارستان :

توجه داشته باشید که هزینه بیمارستان خصوصی نسبت به بیمارستان دولتی برای انجام عمل زیبایی بینی بیشتر می باشد.

3. شرایط بیمار :

فرم بینی و نوع جراحی که بیمار به آن نیازمند است و پیچیدگی عمل می تواند روی قیمت عمل بینی تاثیرگذار باشد. توجه داشته باشید که هزینه عمل بینی گوشتی نسبت به هزینه عمل بینی استخوانی گران تر است.

هزینه عمل بینی در بیمارستان امام رضا مشهد

4. هزینه آزمایش ها و داروهای تجویز شده توسط پزشک

قبل از انجام عمل بینی آزمایش هایی از بیمار گرفته می شود که برای انجام این آزمایش ها بیمار باید هزینه ای را پرداخت نماید همچنین داروهایی که برای بعد از عمل زیبایی بینی توسط پزشک تجویز می شوند نیز شامل هزینه هایی می باشند.

5. هزینه عکس برداری از بینی

عکس برداری از بینی به منظور تشخیص دقیق ساختار بینی انجام می شود که هزینه عکس برداری از بینی نیز باید به صورت جداگانه پرداخت شود.

هزینه عمل بینی در بیمارستان امام رضا مشهد

نتیجه گیری :

با توجه به اینکه عمل بینی جزء حساس ترین عمل های زیبایی و درمانی محسوب می شود و اگر جراح به خوبی از پس انجام این عمل برنیاید بیمار مجبور به انجام جراحی ترمیمی بینی می شود و باید هزینه بیشتری را برای انجام این عمل پرداخت نماید و علاوه بر این دچار مشکلات و آسیب هایی در ناحیه بینی نیز می شود از این رو برای انجام عمل زیبایی بینی نباید به دنبال ارزان ترین پزشکان و مراکزی که این عمل را انجام می دهند باشید و بهتر است به بیمارستان ها و مراکز عمل بینی در شهر مشهد که معتبر هستند مراجعه نمایید. عمل بینی در بیمارستان امام رضا مشهد سال های طولانی است که انجام می شود از این رو شما می توانید با اطمینان خاطر و نزد پزشکی با تجربه به جراحی بینی خود بپردازید و به نتیجه ای رضایت بخش دست یابید برای معرفی پزشکان برتر جرحی بینی با شماره کارشناسان در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا