مقالات جراحی زیبایی

پشیمانی از عمل بینی

پشیمانی از عمل بینی

جراحی زیبایی بینی یکی از رایج ترین عمل های زیبایی در بین آقایان و خانم ها می باشد و اگر شما تمایل دارید بینی تان را جراحی کنید و تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید بهتر است قبل از هر چیز اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورید و با متخصصی که دارای مهارت کافی است مشورت نمایید زیرا پشیمانی از عمل بینی امری ناخوشایند است.

بررسی عواملی که باعث پشیمانی از عمل بینی می شوند ؟

قبل از هر چیز بهتر است با دلایل خراب شدن نتیجه عمل بینی گوشتی و استخوانی آشنا باشید و اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورید سپس برای انجام عمل زیبایی بینی اقدام نمایید.

پشیمانی از عمل بینی

دلایل خراب شدن نتیجه عمل زیبایی بینی

دلایل متعددی برای خراب شدن نتیجه جراحی بینی وجود دارد که بهتر است متقاضیان این عمل از آن ها اطلاع داشته باشند.

1.کاندید مناسب برای عمل بینی نبودن

اغلب افرادی که به مطب جراح بینی مراجعه می کنند

برای رزرو و نوبت گیری آنلاین نزد برترین پزشکان مشهد لطفا کلیک کنید. . با مجرب ترین پزشکان مشاوره کنید و انتخاب دقیق تری برای درمان داشته باشید.

2. تقدم قیمت بر کیفیت عمل

برای برخی از بیماران قیمت عمل از کیفیت عمل مهم تر می باشد و این افراد برای انجام جراحی بینی به کلینیک هایی مراجعه می نمایند که دستمزد کمتری نسبت به سایر کلینیک ها می گیرند از طرف دیگر برخی از افراد تصور می کنند که اگر دستمزد جراح و کلینیک بالا باشد کیفیت کار جراحی بهتر است که این مورد نیز نمی تواند دلیل مناسبی برای انتخاب جراحان با دستمزد بالا باشد و بهتر است شما جراحی را انتخاب کنید تا مهارت کافی داشته باشد تا از نتیجه عمل رضایت کافی را داشته باشید.

3. زیاده روی جراح

در برخی از موارد بینی بیمار فقط به یک سری تغییرات جزئی نیاز دارد تا زیبا و خوش فرم شود ولی برخی از جراحان تغییرات شدید و زیادی را در بینی بیمار ایجاد می کنند که ممکن است بیمار بعد از اینکه بینی اش به شکل نهایی رسید از انجام عمل بینی پشیمان شود.

پشیمانی از جراحی بینی

4. انتخاب جراحی نامناسب

انتخاب یک روش برای انجام جراحی بینی برای همه بیماران کار نادرستی می باشد که اغلب جراحان زیبایی آن را مرتکب می شوند. توجه داشته باشید که برای رفع نواقص هر بینی باید از روشی منحصر به فرد و مناسب با نیازهای بیمار استفاده کرد زیرا ممکن است روشی که برای بیماران دیگر مورد استفاده قرار می گیرد باعث تاثیر منفی روی یک بیمار باشد.

جراحی-بینی-در-مشهد
کارشناسان سلامتی بدون مرز

5. انتخاب جراح نامناسب

یکی از اصلی ترین دلایل برای پشیمانی از عمل بینی انتخاب جراح کم تجربه و نامناسب می باشد که این مورد باعث ایجاد مشکلات زیادی می شود از این رو پیدا کردن و تحقیق در مورد جراح ماهر بینی که دارای تجربه زیادی باشد یکی از اصلی ترین وظایف بیماران می باشد و کم کاری بیمار و سپردن مرکز چهره به دست جراحی بی تجربه باعث می شود تا صدمه زیادی به زیبایی یک فرد وارد شود.

دلایل پشیمانی از عمل بینی

6. سپری کردن دوران نقاهت به صورت اشتباه

در اغلب موارد بیمار در دوران نقاهت بعد از عمل بینی دچار اشتباهات زیادی می شود و ممکن است فردی به دستورات پزشک عمل نکند که بهتر است متقاضیان جراحی بینی بدانند که سپری کردن دوران نقاهت با توجه به دستورات پزشک به اندازه خود روند جراحی بینی دارای اهمیت می باشد و در صورتی که بیمار دستورات پزشک را بدرستی انجام ندهد ممکن است در روند بهبودی زخم ها اختلال وارد شود و در نتیجه به بینی آسیب وارد شود و فرم و مدل بینی خراب شود.

پشیمانی از جراحی بینی

در این مطلب به بررسی دلایلی که باعث پشیمانی از عمل بینی می شوند پرداختیم که امیدواریم اطلاعات لازم را بدست آورده باشید و بعد از انجام عمل بینی این موارد رعایت کنید تا دچار پشیمانی نشوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا