مقالات جراحی بینیمقالات جراحی زیبایی

عمل بینی بدون بیهوشی در مشهد

عمل بینی بدون بیهوشی

برخی از افراد به دلیل ترس زیادی که از بیهوشی دارند ترجیح می دهند برای انجام جراحی بینی بیهوش نشوند همچنین این افراد تصور می کنند که بعد از بیهوش شدن دیگر به هوش نمی آیند و از طرفی شاید بیهوشی برای برخی از بیماران که دارای شرایطی خاص می باشند خطر آفرین باشد از این رو امروزه عمل بینی بدون بیهوشی در مشهد انجام می شود.

بررسی عمل بینی بدون بیهوشی

عمل بینی بدون بیهوشی یکی از روش های جراحی زیبایی بینی به شمار می رود ولی از این روش می توان تنها در موارد خاص استفاده نمود و اگر شما تمایل ندارید که در فرم بینی خود تغییرات زیادی ایجاد کنید یا دچار اختلالات در ساختار بینی و مشکلات تنفسی نمی باشید می توانید از این تکنیک استفاده نمایید.

جراحی بینی بدون بیهوشی

انواع جراحی بینی بدون بیهوشی در شهر مشهد

امروزه روش های جدید و متنوعی برای کوچک کردن بینی و رفع ایرادها در فرم بینی وجود دارد ولی این روش ها جایگزین مناسبی برای جراحی بینی محسوب نمی شوند زیرا دائمی نمی باشند. در ادامه انواع روش های جراحی بینی بدون بیهوشی در مشهد را پیش رو خواهید داشت.

انواع جراحی بینی در مشهد

1.تزریق ژل

این روش به صورت بدون بیهوشی و به کمک بی حسی موضعی انجام می شود و اغلب پزشکان تزریق ژل به بینی را در مطب و به صورت سرپایی انجام می دهند.

از طریق تزریق ژل می توان فرورفتگی های موجود روی بینی را بهبود بخشید و یا اینکه قوز بینی را با پر نمودن نواحی که بافت بینی در آن کمتر است اصلاح کرد. برای انجام این روش از ماده ای به نام فیلر استفاده می شود که این ماده می تواند افتادگی بینی را رفع کند.

تزریق ژل به بینی بدون بیهوشی انجام می شود و دارای دوران نقاهت خاصی نمی باشد و ممکن است فرد بعد از انجام این عمل زیبایی احساس سوزش یا قرمزی در ناحیه مورد تزریق داشته باشد. به این نکته توجه داشته باشید که ژل بعد از گذشت مدتی جذب بدن می شود از این رو ممکن است به بافت های بینی آسیب برساند بنابراین تزریق مداوم ژل می تواند دارای اثراتی مخرب باشد و برای جراحی بینی نیز اختلال هایی ایجاد نماید.

تزریق ژل به بینی

2. لیفت بینی به کمک نخ

از این روش اغلب برای افراد که دارای بینی افتاده هستند استفاده می شود. و لیفت بینی با نخ به این صورت است که با استفاده از نخ های قابل جذب و بدون ایجاد هیچ نوع برشی بافت بینی به سمت بالا کشیده می شود. توجه داشته باشید که اگر این روش بدرستی انجام نشود ممکن است نخ ها از قسمت داخلی بینی خارج شوند که در این صورت فرم بینی تخریب می شود.

لیفت بینی با نخ

3. کوچک کردن بینی با روش پلاسما

کوچک کردن فرم بینی با روش پلاسما از انواع روش های عمل بینی بدون بیهوشی می باشد که این دستگاه به کمک گاز و با حرارت بالا باعث جمع کردن بافت بینی می شود که حرارت بالا در برخورد با پوست سرد می شود.

4. کوچک کردن بینی با لیزر

یکی دیگر از انواع روش های عمل بینی بدون بیهوشی استفاده از لیزر می باشد که این روش علاوه بر کوچک کردن بینی دارای کاربرد های دیگری از جمله از بین بردن آکنه و جوش و نازک کردن پوست های زخیم است.

کوچک کردن بینی با پلاسما

چه مشکلاتی را می توان به کمک جراحی بینی بدون بیهوشی رفع کرد ؟

به کمک این روش می توان ایراها و نواقص بسیار کوچک در فرم بینی را اصلاح کرد همچنین به کمک این عمل های سرپایی می توان به رفع مشکلات زیر پرداخت :

  1. ایجاد قرینگی در طرفین بینی
  2. پر نمودن فرو رفتگی های موجود در بینی
  3. اصلاح برآمدگی های کوچک روی بینی
  4. افتادگی نوک بینی
  5. اصلاح قوز بینی

در چه مواردی می توان از جراحی بینی بدون بیهوشی استفاده نمود ؟

عمل بینی بدون بیهوشی زمانی انجام می شود که فرد به بیماری زمینه ای مبتلا باشد در این زمان پزشک می تواند با انجام بیهوشی موضعی عمل مورد نظر خود را انجام بدهد.

جراحی بینی با استفاده از بیهوشی بهتر است یا بدون استفاده از بیهوشی ؟

برای اینکه مطمئن شوید کدام یک از این روش ها روی بینی شما تاثیر بیشتری می گذارند بهتر است با پزشک متخصص در این زمینه مشورت نمایید سپس در مورد روش عمل بینی خود تصمیم گیری نمایید. اگر شما تمایل دارید سایز بینی خود را کاهش بدهید نمی توانید از روش جراحی بینی بدون بیهوشی استفاده نمایید ولی اگر تمایل دارید در فرم بینی خود نظیر نوک بینی و … تغییراتی را ایجاد نمایید می تواند عمل بینی تان را بدون بیهوشی انجام بدهید.

بررسی هزینه جراحی بینی بدون بیهوشی در مشهد 

هزینه جراحی بینی بدون استفاده از بیهوشی به عوامل زیر بستگی دارد :

  1. روش جراحی
  2. فرم بینی
  3. پیچیدگی عمل
  4. زمان لازم برای انجام عمل بینی
  5. دستمزد پزشک
  6. موقعیت جغرافیایی کلینیک

هزینه عمل بینی بدون بیهوشی

مزایای عمل بینی بدون بیهوشی

  • عدم ترس
  • در این روش با تزریق مواد بی حسی و آرام بخش ها به بیمار نگرانی وی نیز کاهش داده می شود.
  • کبودی و التهاب کمتر به دلیل اعمال تغییرات کمتر روی بینی
  • کوتاه بودن دوران نقاهت در مقایسه با جراحی همراه با بیهوشی
  • مدت زمان کوتاه برای انجام عمل
  • عدم برش پوستی در ناحیه کلوملا

معایب عمل جراحی بدون بیهوشی

  • در این عمل تغییری در سایز بینی شخص  ایجاد نمی شود و فقط تغییر در فرم بینی را تجربه می کنید.
  • برای اینکه بتوانید از عوارض ناشی از این عمل بینی آگاه شوید می توانید از پزشک خود مشورت بگیرید.

مزیت عمل بینی بدون بیهوشی

نتیجه گیری :

بعد از انجام هر یک از روش های عمل بینی بدون بیهوشی نباید انتظار بینی با فرم دلخواه خود را داشته باشید زیرا فقط با انجام جراحی زیبایی بینی با بیهوشی می توانید به فرم و ظاهر دلخواه بینی خود برسید همچنین همه روش هایی که در قسمت بالا ذکر کردیم فقط به اصلاح ایرادات بسیار کوچک در فرم بینی می پردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا