مقالات جراحی بینیمقالات جراحی زیبایی

15 نمونه کار جراحی بینی دکتر سلیمی مشهد

نمونه کار جراحی بینی دکتر سلیمی مشهد

یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی که در ناحیه صورت انجام می شود جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی می باشد که به کمک این عمل زیبایی می توان همه نقص های موجود در بینی و پره های آن را برطرف نمود همچنین جراحی بینی باعث برطرف کردن مشکلاتی نظیر انحراف بینی و پولیپ بینی و … می شود. در ادامه نمونه کار جراحی بینی دکتر سلیمی مشهد را پیش رو خواهید داشت.

انواع نمونه کار جراحی بینی دکتر سلیمی مشهد

جراحی بینی یکی از رایج ترین عمل های زیبایی در جهان می باشد که هدف این جراحی بهبود در ظاهر بینی و درمان مشکلات احتمالی در این قسمت از صورت است. توجه داشته باشید که جراحی بینی باید توسط پزشکان متخصص در این زمینه که دارای مهارت بالایی نیز هستند انجام شود و طی روند عمل ، پزشک با ایجاد برش در ناحیه پایین بینی کار جراحی را شروع می کند سپس تغییرات مورد نیاز را در شکل و فرم استخوان بینی و پره های بینی و غضروف آن اعمال می کند.

قبل از انجام عمل بینی برای گرفتن نتیجه رضایت بخش بهتر است به مرکز جراحی بینی مناسب و پزشک متخصص و با تجربه مراجعه نمایید. دکتر سلیمی یکی از پزشکانی است که در زمینه جراحی زیبایی بینی دارای مهارت های زیادی است و شما می توانید بعد از مشورت با وی و مشاهده نمونه کار جراحی بینی دکتر سلیمی مشهد با آرامش خاطر عمل بینی را توسط این پزشک ماهر انجام بدهید.

نمونه کار عمل زیبایی بینی دکتر سلیمی

بررسی انواع شکل و فرم بینی

فرم بینی هر فردی با فرد دیگر متفاوت است و بینی ها دارای فرم و اشکال مختلفی هستند که عبارتند از :

1. بینی گوشتی

یکی از عمل های رایج بینی در دنیا عمل بینی گوشتی می باشد. این فرم بینی دارای پوست ضخیم است از این رو غضروف بینی برای تحمل کردن این حجم از بافت ضعیف می باشد و همین موضوع باعث می شود که با انجام یک جراحی بی تجربه و عدم تقویت بافت غضروفی نوک بینی بعد از مدتی به حالت اولیه اش برگردد.

عمل بینی گوشتی پیچیده است و قبل از عمل این فرم بینی بهتر است با پزشک متخصص و با تجربه ای مشورت کنید تا دچار عوارض ناشی از اشتباه پزشکی نگردید.
عمل بینی دکتر سلیمی

2. بینی قوز دار

حدود 9 درصد از مردم جهان دارای بینی قوز دار هستند و این مدل بینی اغلب حاصل یک ضربه عمیق به بینی در کودکی یا بزرگسالی می باشد. ناهمواری که در استخوان بینی مشاهده می شود گاهی بینی را دچار انحراف نیز می کند.

افرادی که دارای قوز بینی هستند دچار اختلال در تنفس نیز می شوند به همین دلیل عمل بینی آن ها به صورت زیبایی و درمانی انجام می گیرد.

جراحی بینی قوز دار

3. بینی استخوانی

یکی از بهترین انواع بینی برای جراحی زیبایی ، بینی استخوانی می باشد. ساختار این فرم بینی به صورتی است که پوست روی آن نازک و بدون بافت است. غضروفی که روی بینی استخوانی وجود دارد بسیار مطلوب و مناسب است و برای عمل این فرم بینی نیازی به پیوند غضروف یا استفاده از غضروف مصنوعی وجود ندارد.

جراحی بینی استخوانی

انواع روش های عمل زیبایی بینی

برای انجام جراحی بینی از دو روش باز و بسته استفاده می شود که پزشکان متخصص با توجه به نیاز بیمار روش جراحی بینی را انتخاب می کنند.

1.جراحی بینی باز

رایج ترین انتخاب برای اعمال تغییرات در بینی عمل بینی باز می باشد. این سبک عمل زیبایی به پزشک این اجازه را می دهد که به راحتی به بخش های مختلف بینی دسترسی داشته باشد و در صورت نیاز هر گونه تغییرات را در فرم بینی و قسمت های داخلی آن ایجاد نماید.

برای انجام جراحی بینی گوشتی و جراحی بینی هایی که دارای قوز یا انحراف هستند از این روش استفاده می شود و مدت زمان جراحی بینی باز بیشتر از جراحی بینی بسته می باشد.

2. جراحی بینی بسته

از این روش زمانی استفاده می شود که دسترسی آزادی برای پزشک مد نظر نباشد. در این روش جراحی میزان برش زیر بینی بسیار کم می باشد و دسترسی تنها از همین ناحیه امکان پذیر است. در جراحی بینی پوست بینی برداشته نمی شود و فرد بعد از عمل زیبایی کمتر دچار تورم و درد و … می شود.

توجه داشته باشید که این روش جراحی بیشتر مناسب یک تغییر مختصر در بینی می باشد و مدن زمان جراحی بینی با روش بسته کوتاه است.

عمل بینی باز و بسته

3. جراحی بینی به کمک آلار پلاستی

یکی از جدیدترین روش های عمل بینی ، آلارپلاستی می باشد. این متد برای افرادی کاربرد دارد که علاقه مند هستند در سوراخ های بینی خود تغییراتی را ایجاد نمایند. آلارپلاستی به پزشک این امکان را می دهد که غضروف های نوک بینی را محدود نماید و پایه آلار را کوتاه یا بلند کند که این تغییرات باعث باریک تر به نظر رسیدن فرم بینی می شود.

مراحل جراحی زیبایی بینی

برای انجام عمل زیبایی بینی مراحلی انجام می گردد که پیگیری مطلوب آن ما را در رسیدن به بهترین نتیجه نزدیک می کند. در ادامه به بررسی نحوه انجام عمل بینی خواهیم پرداخت.

1. انتخاب پزشک متخصص برای انجام عمل بینی

اگر شما تصمیم به انجام جراحی بینی گرفته اید بهتر است پزشکی متخصص و باتجربه را برای انجام این کار انتخاب نمایید. تحقیقات در مورد جراح مناسب عمل بینی را می توانید در فضای مجازی انجام بدهید تا اطلاعات واقعی تری از جراحان را کسب نمایید همچنین بعد از گرفتن تصمیم نهایی تان نمونه کار پزشک مورد نظر خود را مشاهده کنید.

انواع فرم بینی

2. جلسه مشاوره عمل بینی

در این جلسه شما می توانید همه سوالات خود را در زمینه جراحی بینی از پزشک تان بپرسید و اگر در این جلسه به خوبی پیش بروید می توانید پزشک خود را از علاقه مندی هایی که دارید مطلع سازید و شانس رسیدن به بینی دلخواه تان را داشته باشید.

3. بیهوشی و جراحی بینی

بعد از مراجعه به بیمارستان یا کلینیک بیمار به اتاق جراحی هدایت می شود که در اتاق جراحی تحت نظر متخصص بیهوشی مراحل لازم برای بیهوشی عمومی انجام می گردد و در نهایت نیز تزریق وریدی داروی بیهوشی انجام می شود و بعد از بیهوش شدن بیمار پزشک بر اساس فرم بینی ، جراحی را شروع می کند. در این مرحله تغییرات مورد نیاز در قسمت غضروف بینی و استخوان بینی و بافت بینی و پره های بینی انجام می شود و اگر بینی بیمار مشکلی مانند پولیپ داشته باشد مشکل او درمان می شود و محل برش نیز بخیه زده می شود.

انواع عمل زیبایی بینی

4. گچ و آتل بینی

بعد از پایان عمل بینی و اتمام زدن بخیه ها پزشک به کمک گچ مخصوص یا آتل بینی روی بینی را محدود می کند و پانسمان مخصوص روی بینی اعمال می شود. امروزه از آتل سه بعدی که با کمک پرینتر سه بعدی ساخته می شود تورم بینی کنترل می گردد و بعد از یک هفته آتل برداشته می شود یا گچ آن نیز باز می شود.

5. دوران نقاهت عمل بینی

در این دوران بیمار باید همه مراقبت های بعد از انجام عمل بینی را انجام دهد و هر چقدر مراقبت ها با دقت بیشتری انجام شود رسیدن به نتیجه مطلوب راحت تر خواهد بود. بعد از یک هفته از تاریخ عمل آتل و گچ باز می شود و چسب بینی روی بینی زده می شود.

برای رزرو و نوبت گیری آنلاین نزد برترین پزشکان مشهد لطفا کلیک کنید. . با مجرب ترین پزشکان مشاوره کنید و انتخاب دقیق تری برای درمان داشته باشید.

بررسی مزایای عمل بینی

  1. دستیابی به بینی خوش فرم
  2. بهبود تنفس از بینی
  3. نشان دادن زیبایی های دیگر اجزای صورت
  4. انرژی مثبت
  5. بهبود حالت های خلقی
  6. بهبود روابط اجتماعی
  7. بهبود افسردگی

عمل بینی دکتر سلیمی

انواع نمونه کار قبل و بعد عمل زیبایی بینی دکتر حمید سلیمی

دکتر حمید سلیمی جراح و متخصص گوش و حلق و بینی می باشد وی در زمینه جراحی سرو گردن پلاستیک صورت نیز مهارت دارد. دکتر سلیمی در شهریور سال 1357 در مشهد متولد شد و وی در سال 1383 در رشته پزشکی عمومی فارغ التحصیل شد. در سال 1384 نیز در رشته تخصصی جراحی گوش و حلق و بینی و جراحی سروگردن شروع به تحصیل نمود و در بیمارستان قائم و امام رضا مشهد زیر نظر اساتید دانشگاه مشغول به کار و تحصیل شد و در سال 1388 نیز در رشته جراحی گوش و حلق و بینی فارغ التحصیل شد.

دکتر حمید سلیمی سه سال در نیشابور مشغول به کار بود و از سال 1392 نیز در مشهد شروع به کار کرد. وی اولین متخصص گوش و حلق و بینی است که عمل لیفت صورت را در بخش گوش و حلق و بینی به صورت موفقیت آمیز در بیمارستان امام رضا مشهد انجام داد همچنین دکتر سلیمی اولین جراحی است که عمل اپیکانتوپلاستی را همراه با عمل بلفاروپلاستی در بخش گوش و حلق و بینی در بیمارستان قائم انجام داد. دکتر سلیمی روی عمل رینوپلاستی با حفظ فانکشن طبیعی بینی و بلفاروپلاستی پلک تحتانی و فوقانی متمرکز شده است. در ادامه انواع نمونه کار جراحی بینی دکتر سلیمی مشهد را مشاهده خواهید کرد که هر یک از این تصاویر مربوط به قبل و بعد از عمل بینی می باشند.

نمونه کار عمل بینی دکتر سلیمی عمل زیبایی بینی دکتر سلیمی جراحی زیبایی بینی دکتر سلیمی جراحی بینی دکتر حمید سلیمی   عمل بینی گوشتی دکتر سلیمی عمل بینی دکتر سلیمی جراحی زیبایی دکتر حمید سلیمی نمونه کار جراحی بینی گوشتی و استخوانی دکتر سلیمی نمونه کارهای دکتر حمید سلیمی جراحی بینی گوشتی در مشهد نمونه کار جراحی بینی دکتر سلیمی مشهد نمونه کار عمل بینی دکتر سلیمی جراحی زیبایی بینی دکتر سلیمی در مشهد جراحی زیبایی بینی مدل نمونه کار جراحی بینی دکتر سلیمی مشهد

نتیجه گیری : 

امروزه متقاضیان جراحی بینی می توانند به راحتی متخصصی مناسب را برای انجام جراحی زیبایی و درمانی بینی انتخاب نمایند. همانطور که در این مطلب مطالعه کردید دکتر حمید سلیمی یکی از برجسته ترین دکتران جراحی بینی است و در این زمینه توانسته به جایگاه بالایی برسد و رضایت وافر کاربران از نتیجه عمل زیبایی بینی دکتر سلیمی در شبکه های مجازی گویای این امر می باشد از این رو شما می توانید بعد از مشاهده نمونه کار جراحی بینی دکتر سلیمی مشهد این پزشک متخصص را برای انجام عمل زیبایی بینی خود با خیالی آسوده انتخاب نمایید و به بینی خوش فرم و زیبا دست یابید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا